بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
مدیر طراحی، مهندسی و ساخت برق و الکترونیک:

هدف سطح تامين تجهيزات برقي در سال جاري 45 درصد است

تعامل و همكاري با شركت‌هاي دانش‌بنيان و شركت‌هاي قطعه‌سازي مرتبط با برق و الكترونيك در ماه‌هاي اخير يكي از فعاليت‌هاي اصلي ساپكو بوده و اين روند با جديت ادامه دارد. هدف سطح تامين تجهيزات برقي در سال جاري 45 درصد است.
کد خبر : ۱۹۲۴۵۹

هدف سطح تامين تجهيزات برقي در سال جاري 45 درصد است

به گزارش بورس نیوز، مهرداد الياسي اظهار کرد: تعامل و همكاري با شركت‌هاي دانش‌بنيان و شركت‌هاي قطعه‌سازي مرتبط با برق و الكترونيك در ماه‌هاي اخير يكي از فعاليت‌هاي اصلي ساپكو بوده و اين روند با جديت ادامه دارد. هدف سطح تامين تجهيزات برقي در سال جاري 45 درصد است.

وي ادامه داد: رويكرد تمامي خودروسازان جهان در حال حاضر بهره‌گيري هر چه بيشتر از برق و الكترونيك در بخش‌هاي مختلف خودرو بوده و ايران خودرو نيز اهداف و برنامه‌هاي خود را در اين مسير قرار داده و همكاري‌هاي تنگاتنگي با شركت‌هاي دانش‌بنیان دارد.

مدیر طراحی، مهندسی و ساخت برق و الکترونیک تاكيد كرد: حدود 15درصد از سهم توليد خودروهاي توليد شده در ايران خودرو را قطعات برق و الكترونيك تشكيل مي‌دهد. ما در مدت زمان كوتاهي توانستیم در این بخش طبق استانداردهای روزدنیا به خودکفایی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: درباره بخش‌هاي مختلف برق و الكترونيك خودرو برنامه‌هاي مدونی مثل طرحي و تامين قطعات و تجهيزاتي مانند سيستم كمكي راننده (ADAS) است.

مدیر طراحی، مهندسی و ساخت برق و الکترونیک گفت: در بخش نرم‌افزاري مربوط به برق و الكتريك خودرو شركت‌هاي دانش‌بنيان موفقي در ايران فعال هستند كه شركت ساپكو با همه اين شركت‌ها همكاری خوبي دارد. اگر چه در حوزه سخت‌افزاري هنوز در ابتداي راه هستيم و در اين بخش تلاش‌هاي مضاعفي در دستور كارمان قرار دارد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر