بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد؛

صدور مجوز افزایش سرمایه دو شرکت

مجوز افزایش سرمایه شرکت پارس سویچ و شرکت سیمان خوزستان توسط سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد.
کد خبر : ۱۹۲۴۶۷

صدور مجوز افزایش سرمایه دو شرکت

به گزارش بورس نیوز، مجوز افزایش سرمایه شرکت پارس سویچ در سازمان بورس و اوراق بهادار مورد بررسی قرار گرفت و در این گزارش موردی که حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام باشد دیده نشد و افزایش سرمایه این شرکت از نظر این سازمان بدون مشکل است.

این شرکت با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریالی قصد دارد سرمایه خود را مبلغ ۴۰۰ میلیارد افزایش داده و به رقم یک هزار میلیارد ریال برساند. این شرکت قرار است این افزایش سرمایه را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین کند و هدف از آن تامین منابع مالی جهت اجرای پروژه تولید پست‌های برق از نوع سیستم‌های گازی و سرمایه‌گذاری در شرکت صنایع زنگان پارت قطعه است.

از سوی دیگر مجوز افزایش سرمایه شرکت سیمان خوزستان توسط سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد. سرمایه این شرکت در حال حاضر۶۵۰ میلیارد ریال است که با افزایش ۱۱۵ درصدی قرار است سرمایه «سخوز» به مبلغ یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برسد.

این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین می‌شود و هدف از این اقدام جبران مخارج سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر