بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
انواع قطعات موتوری خودرو و همچنین لوازم یدکی مرتبط، از محصولات شرکت هستند که جمع مقادیر فروش سال گذشته به بیش از ۱.۱میلیون قطعه رسیده که ۲۲درصد رشد را نسبت به سال۹۶ نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۹۲۷۲۳

خکار و کسب سود هر سهم 87 ریالی در سال 97/عدم تناسب قیمت سهام شرکت با سودآوری

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، عملکرد مالی شرکت ایرکاپارت صنعت در سال گذشته منجر به تحقق سود خالص ۴۳میلیارد و ۳۲۶میلیون ریالی و معادل ۸۷ریال به ازای هر سهم شده که این سود در مقایسه با سال قبل رشد ۱۷۲درصدی را نشان می‌دهد.

با این حال با توجه به قیمت فعلی سهام شرکت که در محدوده ۲.۶۰۰ تا ۲.۷۰۰ ریال است، می‌توان بیان کرد که گزارش ضعیفی از سوی شرکت ارائه شده و انتظارات سودآوری سهامداران برآورده نشده است.

خکار و کسب سود هر سهم 87 ریالی در سال 97/عدم تناسب قیمت سهام شرکت با سودآوری

جمع درآمدهای عملیاتی شرکت در سال گذشته با 4 درصد کاهش نسبت به سال 96 مواجه بوده و با این حال با توجه به هزینه‌های تولید ثبت شده، شاهد رشد سود ناخالص به 100 میلیارد ریال در این سال هستیم که در مقایسه با رقم 37 میلیارد ریالی سال 96، افزایش 63 میلیارد ریالی سود ناخالص شرکت را شاهد هستیم.

انواع قطعات موتوری خودرو و همچنین لوازم یدکی مرتبط، از محصولات شرکت هستند که جمع مقادیر فروش سال گذشته به بیش از 1.1 میلیون قطعه رسیده که 22 درصد رشد را نسبت به سال 96 نشان می‌دهد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به دنبال اعلام شرکت ایرکا پارت صنعت؛

"خکار" گران کرد

آیا دوربرگردانی در صورت‌های مالی این شرکت ایجاد می‌شود!

نگاهی به افزایش‌سرمایه ۲۰درصدی "خکار"

ارسال نظر