بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
آیا دوربرگردانی در صورت‌های مالی این شرکت ایجاد می‌شود!

نگاهی به افزایش‌سرمایه ۲۰درصدی "خکار"

در صورت تحقق افزایش سرمایه حاضر شاهد کاهش در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیارد ریالی هزینه‌های مالی و در نهایت افزایش سود خالص خواهیم بود.
کد خبر : ۲۰۹۷۰۰

نگاهی به افزایش سرمایه ۲۰ درصدی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر اساس گزارش منتشره در سامانه کدال، شرکت ایرکاپارت قصد دارد جهت بهبود سرمایه گردش مورد نیاز خود، افزایش سرمایه‌ای ۲۰درصدی را از محل سود انباشته، آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران به انجام برساند.

بنا بر اظهارات مدیران این شرکت الزامات حضور در تابلوی فرعی بازار اول بورس و نیاز به افزایش سرمایه شرکت تا محدوده ۱.۰۰۰ میلیارد تومان و همچنین اصلاح ساختار مالی، مدیریت نقدینگی و سرمایه در گردش، کاهش هزینه‌های مالی و حفظ سودآوری، از مهم‌ترین دلایل و توجیهات اعضای هیات مدیره این شرکت در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریالی از محل سود انباشته، مطالبات حال شده و آورده نقدی است.

نگاهی به افزایش سرمایه ۲۰ درصدی

بر اساس گزارش طرح توجیهی این شرکت، در صورت تحقق افزایش سرمایه حاضر شاهد کاهش در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیارد ریالی هزینه‌های مالی و در نهایت افزایش سود خالص خواهیم بود. بر این اساس نرخ بازده داخلی بیش از ۲۷ درصد و دوره بازگشت سرمایه شرکت کنندگان در افزایش سرمایه ۳۱ ماه است.

نگاهی به افزایش سرمایه ۲۰ درصدی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر