بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
رئیس اتحادیه کارگران قرادادی و پیمانی گفت:

اهمیت بر کار و ظهور مشاغل جدید در اجلاس سازمان جهانی کار

رئیس اتحادیه کارگران قرادادی و پیمانی گفت: در اجلاس سال جاری سازمان جهانی کار بر اهمیت آینده کار و ظهور مشاغل جدید تاکید شد. بنابر این نمی‌توانیم از مشاغل جدید با سبک و سیاق جدید فاصله بگیریم.
کد خبر : ۱۹۳۰۹۲

به گزارش بورس نیوز، فتح اله بیات اظهار کرد: در آینده نزدیک به اجبار باید مشاغل جدید را بپذیریم و هرقدر مقاومت کنیم ناگزیریم مشاغل جدید را بپذیریم، زیرا دنیا مثل دهکده جهانی بوده و باید خود را با اتفاقاتی که در آن می‌افتد وفق دهیم و به سمتی برویم که جهان درحال حرکت است.

وی افزود: در اجلاس سال جاری سازمان جهانی کار بر اهمیت آینده کار و ظهور مشاغل جدید تاکید شد. بنابر این نمی‌توانیم از مشاغل جدید با سبک و سیاق جدید فاصله بگیریم. زیرا کسب و کارها با شیوه‌ای جدید در حال پیشروی هستند که ما باید خود را به آنها نزدیک کنیم تا بتوانیم وارد دنیای رقابتی شویم.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی ادامه داد: مشاغل سنتی شاید قدیمی باشند ولی در فرهنگ و آداب و رسوم کهن و اصیل ایرانی نقش مهمی داشته و نمی‌توان آنها را به فراموشی سپرد؛ در عین حال که باید مشاغل سنتی و قدیمی خود را حفظ کنیم، به استقبال مشاغل جدید برویم.

بیات گفت: سرعت دسترسی به اطلاعات با رشد فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی به شدت افزایش یافته و بسیاری از نیازمندی‌های انسان را تحت تأثیر فناوری‌های روز قرار داده است؛ بنابر این برای حضور در بازارهای جهانی و رقابتی ناچاریم که مشاغل جدید را بپذیریم و جوانان و فارغ التحصیلان خود را با آموزش‌ها و مهارتهای جدید و به روز آشنا کنیم

اشتراک گذاری :
ارسال نظر