بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
فعال اقتصادی در بخش صادرات فرآورده‌های نفتی:

در تحریم‌های گذشته نیز مشکل فروش نفت داشتیم

فعال اقتصادی در بخش صادرات فرآورده‌های نفتی گفت: ما در تحریم‌های گذشته نیز مشکل فروش نفت داشتیم. در وضعیت فعلی با تحریم‌های سخت‌تری روبرو هستیم و این بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر : ۱۹۳۱۲۹

به گزارش بورس نیوز، سیدحمید حسینی، اظهار کرد: این روزها منتقدان وزارت نفت طوری سخن می‌گویند که شخصی که اطلاعات کاملی از حوزه صنعت نفت داشته باشد متوجه می‌شود این افراد یا از روی بی‌اطلاعی و یا غیرمنصفانه مباحث خود را بیان می‌کنند.

وی افزود: ما در تحریم‌های گذشته نیز در فروش نفت مشکلاتی داشتیم. در وضعیت فعلی با تحریم‌های سخت‌تری روبرو هستیم و این بر کسی پوشیده نیست. امروز روابط پولی و بانکی ما با دیگر کشورها مثل تحریم‌های گذشته نیست، کشتی‌های ما کاملا ردگیری شده و متاسفانه بیشتر خبرگزاری‌ها نیز علیه وزارت نفت فعالیت می‌کنند.

این فعال اقتصادی ادامه داد: کرد: کارهای بزرگی در وزارت نفت انجام می‌شود که به دلیل شرایط تحریمی قابل بیان نیست. به نظرم اینکه وزیر نفت را در شرایط فعی تحت فشار قرار دهیم کار درستی نیست.

وی تاکید کرد: امروز دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی در همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور حضور دارند. اگر تخلفی صورت گرفته باشد این دستگاه‌ها ورود می‌کنند.

حسینی گفت: اینکه گفته می‌شود جریان سازمان‌یافته‌ای در وزارت نفت به‌دنبال کارشکنی است غیرمنطقی بوده و به نظرم این حرف ها از سردلسوزی و کارشناسی گفته نمی‌شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

زنگنه یکی از عناصر مهم و کلیدی دولت تدبیر و امید است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

سیستم رسانه‌ای باید فعال عمل کنند

کلیات طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه میعانات گازی و نفت خام تصویب شد؛

احداث پتروپالایشگاه‌ها از بهارستان موافقت گرفت/ بورس یکی از بازوهای نقدینگی طرح مجلس

ارسال نظر