بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران گفت:

توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان رکن اصلی اقتصاد مقاومتی

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران گفت: در سال‌های اخیر پروژه‌های پژوهشی و تجاری‌سازی محصولات، دستاوردها و موضوعات فن‌بازار صنعت گاز با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان اجرایی شده که همه این فعالیت‌ها در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان رکن اصلی اقتصاد مقاومتی هستند.
کد خبر : ۱۹۳۲۹۰

به گزارش بورس نیوز، سعید پاک‌سرشت در بازدید از فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و مرکز رشد و فناوری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، اظهار کرد: اقدام‌های علمی و اجتماعی پالایشگاه خانگیران مانند برگزاری نخستین نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی شهرستان سرخس، نشان‌دهنده توجه به مردم بومی، خانواده‌های کارکنان و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه است.

وی افزود: راه‌اندازی این مجموعه ایده‌ای نو و تفکری بلند است که نشان‌دهنده توجه به عناوین پژوهشی است. این مرکز محلی برای جذب نوآوری‌ها و خلاقیت‌ مجموعه‌های کوچکی است که خارج از سازمان فعالیت می‌کنند.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: شناسایی ظرفیت‌های شهرستان سرخس، ضرورت داشته و این اقدام موجب حمایت از توان شرکت‌های دانش‌بنیان است و افزایش اشتغال‌زایی در منطقه را به همراه خواهد داشت.

پاک سرشت گفت: در سال‌های اخیر پروژه‌های پژوهشی و تجاری‌سازی محصولات، دستاوردها و موضوعات فن‌بازار صنعت گاز با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب پارک‌های علم و فناوری اجرایی شده که همه این فعالیت‌ها در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان رکن اصلی اقتصاد مقاومتی هستند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر