بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز عنوان کرد:

صف خرید چشمگیر عرضه اولیه/ ازدحام جمعیت عامل مشکلات ثبت سفارش

تجریه نشان داده که تاکنون بیش از ۹۰درصد از عرضه‌اولیه‌هایی که در بورس انجام شده برای سهامداران سودآور بوده و به همین دلیل عرضه‌اولیه‌ها همیشه جذابیت بالایی در بین فعالان بازار داشته است.
کد خبر : ۱۹۳۵۸۸

صف خرید چشمگیر عرضه اولیه/ ازدحام جمعیت عامل مشکلات ثبت سفارش

حمیدرضا مهرآور، با ارزیابی بازارسرمایه طی معاملات روز جاری  به خبرنگار بورس نیوز گفت: امروز بازار روندی مثبت داشته و تحت تاثیر عرضه یک سهم خوب و بزرگ قرار گرفته است، هنگامی که سهم جدید در حجمی بزرگ ارائه می‌شود و از طرفی نقدینگی خوبی هم نیاز دارد؛ صف خرید آن بر کل بازار تاثیر گذاشته و موجب عرضه دیگر سهم ها نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت‌های کوچک بازار را اذیت می‌کنند و نقدینگی باعث می‌شود بعضی وقتها افراد پول جدیدی وارد بازار نکنند و از سهام‌های قبلی خود استفاده کرده و بعد از مدتی آن را جابه‌جا کنند.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص سهم های ارزنده بازار عنوان کرد : این روزها سهام ارزنده بسیاری با P/E مناسب در بازار وجود دارد، اما این موضوع بسته به دید سرمایه‌گذار، بلند مدت بودن یا کوتاه مدت بودن آن انتخاب می شود.ولی در کل سهم های خیلی خوب و با پتانسیل در گروه معدنی، خودرویی و پتروشیمی امروز معامله می شوند.

مدیرعامل کارگزاری بانک سامان در پایان اظهار داشت: مشکلات امروز سهامداران در زمان ثبت سفارش، ازدحام قابل توجه برای خرید سهم جدید است که بعد از مدت‌ها این استقبال چشم‌گیر از یک سهام بزرگ صورت گرفته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی بانک سامان؛

سرمایه بانک به ۱۶ هزار میلیارد ریال خواهد رسید

در روز شنبه هفته آینده اتفاق می افتد؛

عرضه اولیه «هجرت ۱»

ارسال نظر