بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
تحقق ۱۶۷ریال سود در سه ماهه نخست سهمی با قیمت بیش از ۲۳۵۰۰ریال؛

بازار سهام یا بازار زغال‌فروشان/ در ذهن سهامداران چه می‌گذرد!

این شرکت موفق شده با ثبت فروشی ۸۶میلیارد ریالی در سه ماهه نخست سال مالی۹۸، بیش از ۵۳درصد از کل فروش ۱۶۱میلیارد ریالی سال ۹۷ خود را پوشش دهد که این موضوع با تحقق سود خالصی ۱۴میلیارد ریالی همراه بوده است.
کد خبر : ۱۹۳۶۱۹

بازار سهام یا بازار زغال فروشان؟؟ در ذهن سهامداران چه می‌گذرد؟؟

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از تحقق زیان حسابرسی شده ۱۲میلیارد ریالی شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود در سال مالی۹۷ و افزایش زیان انباشته شرکت به بیش از ۸۱میلیارد ریال در انتهای این سال، حال در جدیدترین صورت‌های مالی سه ماهه منتشر شده این شرکت بارقه هایی از امید و سودآوری مشاهده می‌شود.

بازار سهام یا بازار زغال فروشان؟؟ در ذهن سهامداران چه می‌گذرد؟؟

افزایش نرخ‌ها و مقادیر فروش انواع زغال سنگ کک‌شو کیفی به عنوان اصلی‌ترین محصول شرکت در سه ماهه نخست سال مالی۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از اصلی‌ترین دلایل پوشش مناسب و رشد قابل توجه درآمدهای این شرکت کوچک در این مدت بوده است.

این شرکت موفق شده با ثبت فروشی ۸۶میلیارد ریالی در سه ماهه نخست سال مالی۹۸، بیش از ۵۳درصد از کل فروش ۱۶۱میلیارد ریالی سال۹۷ خود را پوشش دهد که این موضوع با تحقق سود خالصی میلیارد ریالی همراه بوده و به نظر می‌رسد با ادامه این روند در سال جاری شرکت در انتهای سال خواهد توانست بیش از ۵۰درصد از زیان‌انباشته ابتدای دوره خود را پوشش دهد.

بازار سهام یا بازار زغال فروشان؟؟ در ذهن سهامداران چه می‌گذرد؟؟

اما از همه جالب تر قیمت ۲۳.۴۲۵ریالی قیمت سهام این شرکت با تحقق تنها ۱۶۷ریال در سه ماهه نخست سال بوده که بار دیگر لزوم بازبینی جدی سهامداران این شرکت را در اتخاذ تصمیمات معقول و منطقی را به ذهن متواتر می‌سازد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
بورس نیوز جان یکم با انصاف باشیم شما که گزارش خوندی این همه خبر مثبت توشه خبر از افزایش میزان و مبلغ فروش در مه های اینده یا طرح بزرگ زغال شویی و شرکت یا افزایش سرمایه از ارزیابی که تو دستور کار و....اونوقت موندم چطوری میگید که این سهم میتونه 50 تومن سود بسازه در صورتی ه این سهم امسال بالای 150 سود داره سال بعد هم بالای 400 تومن