بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
این شرکت در دوره یاد شده، مبلغ ۴۵ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ کاهش ۶۶ درصدی داشته است.
کد خبر : ۱۹۳۸۰۵

بیش از 45 میلیارد ریال سود خالص «ثفارس»

به گزارش بورس نیوز، شرکت عمران و توسعه فارس با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت عمران و توسعه فارس در دوره یاد شده، مبلغ ۴۵ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ کاهش ۶۶ درصدی داشته است.

این شرکت، افزایش ۴۶۱ درصدی هزینه‌های مالی و همچنین کاهش ۸۲ درصدی درآمدهای غیر عملیاتی – درآمد سرمایه‌گذاری‌ها را از جمله دلایل عمده کاهش سود نسبت به دوره گذشته عنوان کرده است.

با احتساب زیان‌انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۴۶ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال زیان‌انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

«ثفارس» در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۳۳ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال زیان سود محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۳۴ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

شرکت صنایع کاغذسازی ایران در صورت‌های مالی تلفیقی ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، سود هر سهم را مبلغ ۱۴ریال و سود خالص را ۳ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال اعلام کرده بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر