بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
در سه ماهه ابتدایی سال جاری رخ داد؛

بیش از ۵ هزار میلیارد ریال سود انباشته «خگستر»

سود انباشته شرکت سرمایه گذاری ایران خودرو در ابتدای سال در نهایت مبلغ ۵ هزار و ۸۴۸ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
کد خبر : ۱۹۳۸۶۵

بیش از ۵ هزار میلیارد ریال سود انباشته «خگستر»

 

به گزارش بورس نیوز، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش ۹۶ درصدی را نشان می‌دهد.

 

 

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

 

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در دوره یاد شده، مبلغ ۳ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۹۶ درصد کاهش داشته است.

 

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، کاهش ۱۰۰ سایر درآمدهای غیر عملیاتی را از جمله دلایل عمده کاهش سود هر سهم و کاهش ۹۵ درصدی سود خالص نسبت به دوره گذشته عنوان کرده است.

 

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۵ هزار و ۸۴۸ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

 

«خگستر» در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸۵ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۵۷ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

 

 

 
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سمند "خگستر" را کسی نخرید؛

سمند "خگستر" را کسی نخرید

در پی مجمع این قطعه ساز،

"خگستر" هم به فکر افتاد

معاون مالی گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد:

تامین مالی ایران خودرو با اوراق رهنی

ارسال نظر