بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کارشناس بازارسرمایه در گفت و گو با بورس نیوز عنوان کرد:

ترس بر بازار حاکم شد/ تک سهم‌ها یا سهم‌های خاص تنها اتفاقات بازار در مردادماه

با پایان یافتن فصل مجامع و باز شدن سهم ها باید منتظر افت شدید در بازار سهام بود.
کد خبر : ۱۹۴۰۵۵

علیرضا قدرتی ، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین در ارزیابی بازار روز جاری به بورس‌نیوز گفت: گزارش های سه ماهه و ماهانه ارائه شده از سوی شرکت ها فراتر از پیش بینی ها بود و بازار انتظار این روند مثبت را نداشت . این امر ترس بازار از عدم فروش و تولید شرکت ها را مرتفع کرد و نشان از تداوم امور در تیرماه بود.

وی ادامه داد: در مرداد ماه شرایط تغییر کرد و بازار به گونه ای شد که اثرات مثبت سوخت شدند. البته در فصل بعد از مجامع و بازشدن سهم ها این شرایط طبیعی است و سهم ها با یک استراحت مواجه هستند.

این کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: موضوع مهم کاهش شدید حجم معاملات نسبت به هفته گذشته است و این امر نشان‌دهنده ترسی حاکم بر بازار است ، با توجه به اینکه تا پایان ماه جاری محرکی برای رشد بازار وجود ندارد و شاهد خلا اطلاعاتی در مرداد ماه هستیم، مگر اینکه اتفاقی در حوزه سیاسی یا اقتصاد کلان دنیا اتفاق بیافتد که سمت و سوی بازار را می تواند مشخص کند.

قدرتی در پایان عنوان کرد: به طور کلی بازار مرداد ماه روندی آرام دارد و حجم معاملات کاهش می یابد و شاهد محدودیت در نوسانات خواهیم بود، مگر در تک سهم ها یا برخی سهم های خاص که حرکتی اتفاق بیافتد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون توسعه کانون نهاد‌های سرمایه‌گذاری ایران:

بازار بدهی هنوز جای رشد دارد

نماینده اتاق ایران در کمیسیون تخصصی شورای عالی بورس:

ورود سرمایه به بورس باعث رونق تولید و رشد شرکت‌های بورسی می شود

ارسال نظر