بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
در دوره ۶ ماهه منتهی به خرداد سال جاری اتفاق افتاد؛

سود خالص بیش از ۳۴۲ میلیارد ریالی «پردیس»

شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در دوره یاد شده، مبلغ ۳۴۲ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۷۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد.
کد خبر : ۱۹۴۴۳۰

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری پردیس با سرمایه یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.


شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در دوره یاد شده، مبلغ ۳۴۲ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۷۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۴۵۹ درصد افزایش داشته است.


با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۴۵۳ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

«پردیس» در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۱ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۹ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.


بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در دوره یاد شده، با افزایش ۸۴۰ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال به ۲ هزار و ۴۳۳ میلیارد و ۵۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۳۲۱ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال معادل یک هزار و ۸۴۶ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال محاسبه شد.


«پردیس» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۱۴۹ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۳۷۴ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۲۲۴ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال سود کسب کرد.


شرکت سرمایه‌گذاری پردیس طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۱۲۵ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال خریداری کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر