بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: مديرعامل و اعضای هیات مدیره بانك صنعت و معدن از خطوط توليد شركت سايپا بازدید کرده و در نشست مشترک با مديرعامل و مدیران ارشد اين گروه خودروسازي به تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری در حوزه همکاری‌های مشترک پرداختند.
کد خبر : ۱۹۴۴۸۱

سايپا با مديريت سليماني دست به اقدامات جهادي زد/ فعاليت پر رونق خطوط توليد سايپا اميدآفرين است

مديرعامل و اعضای هیات مدیره بانك صنعت و معدن از خطوط توليد شركت سايپا بازدید کرده و در نشست مشترک با مديرعامل و مدیران ارشد اين گروه خودروسازي به تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری در حوزه همکاری‌های مشترک پرداختند.

به گزارش بورس نیوز، حسين مهري اظهار کرد: فعاليت پر رونق خطوط توليد سايپا اميدآفرين بوده و بيانگر وجود اراده براي افزايش توليد و پشت سر گذاشتن تحريم‌ها است و سایپا با مديريت تخصصي و مؤثر مهندس سليماني، در حال انجام اقدامات جهادي است.

وي افزود: در شرايط دشوار صنعت و اقتصاد كشور و وجود محدوديت‌هايي نظير نقل و انتقال بانكي و خريد مواد اوليه مورد نياز از بازارهاي خارجي، توليد روزانه بيش از ۲ هزار خودرو در سايپا اقدامي با ارزش و تحسين‌برانگيز محسوب مي‌شود.

سايپا با مديريت سليماني دست به اقدامات جهادي زد/ فعاليت پر رونق خطوط توليد سايپا اميدآفرين است

مديرعامل بانك صنعت و معدن تاکید کرد: وجود اراده لازم و توسعه فعاليت‌هاي توليدي سايپا در كنار شكل‌دهي به يك فضاي مساعد جهت اين اقدامات، در سايه برنامه‌ريزي تيم مديران فعلي اين گروه رقم خورده است.

مهري با اشاره به بازديد خود از خطوط توليد سايپا ادامه داد: وجود خط توليد مدرن و برخوردار از قابليت‌هاي متنوع در زمينه مونتاژ انواع محصولات سايپا با امكانات مختلف، بيانگر وجود توانمندي‌هاي خوبی در سايپا است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: بانك صنعت و معدن از همكاري با مجموعه‌اي صنعتي در مقياس گروه سايپا استقبال كرده و مصمم است با تکیه بر اقدامات جهادی و توانمندی‌های داخلی در كنار اين خودروساز بزرگ، تحريم‌هاي ظالمانه خارجی را بي‌اثر كند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر