بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه صورت گرفت؛

تولید بیش از ۱۵ میلیون تن سنگ آهن

تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان تیر سال جاری، ۱۵ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۱۶۵ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. میزان تولید مدت مشابه سال گذشته، ۱۵ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۲۸۳ تن بود.
کد خبر : ۱۹۴۸۴۰
تولید بیش از ۱۵ میلیون تن سنگ آهن
به گزارش بورس نیوز، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان تیر سال جاری، ۱۵ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۱۶۵ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. میزان تولید مدت مشابه سال گذشته، ۱۵ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۲۸۳ تن بود.

از این میزان، شرکت‌های «گل گهر» ۵ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۳۷۲ تن، «چادرملو» ۳ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۵۸۵ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» یک میلیون و ۷۲۲ هزار و ۵۸ تن، «سنگ آهن مرکزی» یک میلیون و ۷۱۲ هزار و ۵۸۱ تن، «گهر زمین» یک میلیون و ۴۵۶ هزار و ۹۶۳ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۹۸۲ هزار و ۳۱۷ تن، «صنعتی و معدنی توسعه ملی» ۶۸۲ هزار و ۴۸۷ تن، «صبا نور» ۲۷۷ هزار و ۹۱ تن و «جلال آباد» ۱۷۱ هزار و ۷۱۱ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

بنا به این گزارش، ۵ شرکت بزرگ معدنی طی ۴ ماهه نخست سال ۹۸ حدود یک میلیون و ۶۶۲ هزار و ۹۵۷ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند. این رقم نسبت به برنامه (یک میلیون و ۵۵۱ هزار و ۵۰۰ تن)، ۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

از این میزان، شرکت صبا نور «۶۴۱ هزار و ۲۶۵ تن»، فلات مرکزی «۳۶۶ هزار و ۹۶۵ تن»، سنگ آهن مرکزی «۲۴۹ هزار و ۱۵۰ تن»، سنگ آهن سنگان «۲۳۷ هزار و ۳۷۷ تن» و چادرملو ۱۶۸ هزار و ۲۰۰ تن تولید کردند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ صورت گرفت؛

رشد بیش از ۷۳ درصدی سودخالص «وامید»

رییس اسبق انجمن سنگ آهن ایران در گفت و گو با بورس نیوز مطرح کرد:

بازار داخلی نیازمند سهمیه بندی کنسانتره

ارسال نظر