بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به بازداشت مدیران متخلف خودرویی و قندی و بانکی و پتروشیمی و...
کد خبر : ۱۹۴۹۴۲
سرو آب خنک برای مدیران متخلف/ بانک برج سپهر در راه بازار متشکل ارزی

به گزارش بورسنیوز، بحث بازداشت مدیران داغ ترین خبری است که در چند روز اخیر به وفور به گوش مان خورده است. حالا شنیده شده بعد از اینکه مدیران جاده مخصوص را برای خوردن آب خنک بردند، قصد دارند یکی از وزرا را هم سوال پیچ کنند و پول اضافه‌ای که از ۵۸۰ مشتری گرفته‌اند را پس دهند، تا درس عبرتی شود برای سایرین و شاید خودرو ارزان شود و مشکلات برطرف گردد. 

البته بعضی‌ها هم در گوشی گفتند این شلوغ بازی ها را باور نکنید که زیان ۶ ماهه خودرویی ها نقره داغ تان می کند و مجددا درخواست افزایش نرخ می کنند و... و بگرد تا بگردی! 

البته آب خنک فقط برای اهالی جاده مخصوص سرو نشده و تقریبا اکثر صنایع از قندی بگیر تا لبنی و بانکی و پتروشیمی و... به این میهمانی دعوت شده اند. این حجم از بگیر و ببند فقط یک چیز را در ذهن تداعی می کند، فساد گسترده در همه بخش های اقتصاد!

عزیزدردانه دایی 
در میان بازداشت شدگان نام عزیز دردانه یکی از آقایان هم به چشم می خورد. کسی که به لطف دیسیپلین نظامی پدر و صندلی چرمی بزرگ دایی جان، در چندین مجموعه از جمله یکی از بانک‌های ادغام شده، سمت مدیریتی داشته است.

شام و نهار هیچی؛ آفتابه لگن ۷ دست
بررسی‌ها نشان می‌دهد یکی از بانک های ادغام شده که خود را برتر از سایرین می دانست و معتقد بود اشتباه در فهرست ادغام قرار گرفته، در سال ۹۷ هزینه تبلیغات خود را ۱۱۲ درصد افزایش داد تا مانده حساب های مدت دارش فقط و فقط ۱.۲ درصد رشد کند! 

خبری از اهالی ساکنان برج سپهر
مدیرعامل بانک معروف برج سپهر هم خبر داده بدهی معوق این بانک به اهالی میرداماد به صفر رسیده و آمادگی حضور در بازار متشکل ارزی را دارند! سلام ما را به ایشان برسانید، بگویید شما که هیچ، قدم بدهکار هم روی چشم؛ اما کدام بازار؟؟ همان که هر هفته وعده اش را می دهند تا به بهانه راه اندازیش، نرخ دلار بالا نرود؟
اشتراک گذاری :
ارسال نظر