بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
کارشناس بازارسرمایه در گفتگو با بورس نیوز؛

رکود بازار دور از انتظار است

کارشناس بازارسرمایه گفت: بازار در روز‌های گذشته روند رو به رشدی را پشت سر گذاشت که شاید پس از آن در کوتاه مدت شاخص بازار منفی شود یا حجم معاملات کاهش یابد، اما باتوجه به نوع معاملات و میزان نقدینگی که وارد بورس می‌شود شاهد رکود در این بازار نخواهیم بود.
کد خبر : ۱۹۴۹۷۷

رکود بازار دور از انتظار است

مجید سوری مدیرعامل کارگزاری پارسیان در گفتگو با خبرنگار بورس‌نیوز، گفت: در روز جاری، شاخص بورس به دلیل رشد مداوم در روز‌های گذشته، روند منفی را در پیش گرفت که این امر موجبات ایجاد تعادل در بازار را فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه علی رغم منفی بودن شاخص برخی سهم‌ها به میزان مطلوبی به فروش رسیدند، ادامه داد: تقاضا برای خرید سهام افزایش یافت به همین دلیل وضعیت بازار نیز بهبود یافت. 

کارشناس بازارسرمایه ادامه داد: بازار در روز‌های گذشته روند رو به رشدی را پشت سر گذاشت، اما رکود پس از آن بسیار دور از انتظار است.

سوری ادامه داد: شاید در کوتاه مدت شاخص بازار منفی شود یا حجم معاملات کاهش یابد، اما باتوجه به نوع معاملات و میزان نقدینگی که وارد بورس می‌شود شاهد رکود در این بازار نخواهیم بود.

وی در خصوص تاثیر تصمیمات اقتصادی در بازار سرمایه نیز تصریح کرد: اجرای طرح‌هایی همچون تبدیل دلار به پارسهدر کوتاه مدت امکان‌پذیر نخواهد بود، اما در صورت اجرای آن شاهد افزایش قیمت سهم‌های ارزان قیمت خواهیم بود.

سوری خاطرنشان کرد: تبدیل ریال به پارسه تغییرات هیجانی کوتاه مدت را برای بازار به همراه خواهد داشت .

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر