بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر : ۱۹۵۰۴۷

پاسخ به انتقادات نسبت به برخی هزینه ها در شرکت بیمه دانا

به گزارش بورس نیوز، گویا برخی تحلیل‌ها از شرکت بیمه دانا موجب نگرانی سهامداران این شرکت شده و در تماس هایی که با بورس نیوز داشته اند، درخواست بررسی ابهامات را مطرح کرده اند.

از جمله آنکه بر اساس صورت های مالی سال ۱۳۹۷، شرکت بیمه دانا به طور میانگین به هر یک از پرسنل خود ماهانه بیش از ۱۱۱ میلیون ریال حقوق پرداخت کرده است.

هزینه تبلیغات ۶۶ میلیارد ریالی و تسهیلات ۱۴۰۰ میلیارد ریالی پرداختی به کارکنان هم از دیگر مواردی بوده که ایجاد ابهام کرده و مورد انتقاد قرار گرفته است.

پاسخ به انتقادات نسبت به برخی هزینه ها در شرکت بیمه دانا

یک مقام مسوول در شرکت بیمه دانا در گفتگو با بورس نیوز در خصوص انتقادات مطرح شده بیان کرد: تسهیلات اعطایی به کارکنان، مربوط به سال های ۹۶ و ۹۷ نیست؛ بلکه جمع مانده بدهکار تسهیلات اعطایی از سال ۸۶ تا ۹۷ در صورت های مالی شرکت منعکس شده و در ۲ سال اخیر اتفاقا تسهیلات زیادی پرداخت نشده است. اما در مجموع اعطای تسهیلات به کارکنان و پرسنل شرکت، اتفاق عجیبی نبوده و امیدواریم وضعیت شرکت به گونه ای باشد که بتوان امکاناتی همچون پرداخت وام کمک هزینه خرید مسکن یا خودرو برای کارکنان شرکت فراهم کرد. ضمن اینکه پرداخت تسهیلات به کارکنان و پرسنل شرکت بیمه دانا، اتفاق خارج از عرف نیست.

پاسخ به انتقادات نسبت به برخی هزینه ها در شرکت بیمه دانا

وی افزود: در مورد حقوق و مزایای پرسنل هم برخی تحلیل ها مغرضانه بوده و فقط به منظور ایجاد تشویش در خاطر سهامداران مطرح شده است. در نظر داشته باشید که مبلغی که در سرفصل حقوق و مزایای پرسنل درج شده شامل حقوق و مزایای پرسنل، عیدی و کارانه، حق بیمه تامین اجتماعی، هزینه بازخرید مرخصی و سنوات خدمت، هزینه پوشاک و ایاب و ذهاب، حق ماموریت، و... بوده است.

وی اضافه کرد: میانگین حقوق پرداختی به پرسنل نیز خارج از عرف صنعت بیمه نیست و ضمنا اگر میزان حقوق و مزایای پرداختی در سال ۹۷ را با حقوق و دستمزد پرداختی سال ۹۶ مقایسه کنیم، مشخص می شود حقوق پرسنل نسبت به سال قبل مطابق با قوانین وزارت کار افزایش داشته است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سرمایه شرکت به ۴.۰۰۰میلیارد ریال می‌رسد؛

صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۶۷درصدی "دانا"

پیرمرد‌های بازار سرمایه معرفی شدند؛

ذخیره‌ای در جیب کارکنان سه تفنگدار بانکی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
db
France
سه‌شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
جواب واقعا وقیحانه ای هست. مایه خجالته. شرکتی که سود به سهامدارش نمیده چطور وام به پرسنلش میده؟
شرکتهای شستا و صندوق بازنشستگی باید خصوصی بشن وگرنه با همین وقاحت به فرصت سوزی ادامه میدن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
با سلام شرکتهای بورسی وفرابورسی سهامدار خرد را فراموش کرده اند وبرخلاف کشورهای توسعه یافته سهامدار هیچ ارزشی ندارد وبه همین علت سهامداران حقیقی وحقوقی به نوسانگیری وسرمایه گذاری کوتاه مدت گرایش دارند