بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
شاخص کل رکورد جدید ثبت کرد و در روزی که برخی نمادهای مطرح و پرطرفدار با صف خرید مواجه هستند، انگشت حقوقی ها روی دکمه فروش گیر کرده است.
کد خبر : ۱۹۵۱۳۵

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، گویا شاخص کل بورس تهران قصد کوتاه آمدن ندارد و امروز باز هم رکورد روز گذشته خود را شکست و و با جهش 4400 واحدی به قله 279 هزار واحد صعود کرد و نمایش دور از انتظاری از خود نشان داد.

در این میان، حقوقی‌ها به نماد «وتجارت» توجه نشان دادند و نام «وپاسار» نیز در این لیست مشاهده می‌شود؛ در حالی که روز گذشته برآیندها در این سهم بانکی به سمت خروج بود. «تاپیکو» نیز به عنوان سومین سهم خریدار از سوی حقوقی‌ها شناخته می‌شود.

حقوقی ها به صف خرید «دی» حساسیت نشان دادند

در آن سو، این قشر از معامله‌گران امروز روی خوشی به نماد «دی» نشان ندادند، به همراه «ثفارس»، «ذوب» نیز در صدر لیست فروش حقوقی‌ها قرار دارد. شرکت ذوب آهن اصفهان طی عملکرد ۵ ماهه 4337 میلیارد تومان درآمد فروش کسب کرد و برآورد می شود نیمه نخست سال جاری را با درآمد 5500 میلیارد تومانی به پایان برساند.

حقوقی ها به صف خرید «دی» حساسیت نشان دادند

همانند روز گذشته، دو نماد بانکی «وتجارت»، «وبصادر» با بیشترین میزان عرضه از سوی سرمایه گذاران مواجه شده اند. سومی سهم پرعرضه امروز، «فاما» است.

حقوقی ها به صف خرید «دی» حساسیت نشان دادند

حجم تقاضا در نماد تازه «دی» بالا است و با صف خرید سنگینی همراه شده است. «ذوب» نیز پس از مدت ها با صف خرید همراه شده و به نظر می رسد می تواند رالی دیگری را در این سهم شاهد باشیم. حجم تقاضا برای خرید سهام «امید» نیز بیش از روز‌های گذشته و در صدر بیشترین‌ها قرار دارد.

حقوقی ها به صف خرید «دی» حساسیت نشان دادند

اشتراک گذاری :
ارسال نظر