بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
بورس نیوز از یک عملکرد ۴ ماهه گزارش می‌دهد:

کنستانتره سنگ آهن در مرز تولید ۱۶ میلیون تن

طی ۴ ماهه نخست سال ۹۸، میزان تولید کنستانتره شرکت‌های بزرگ سنگ آهن به مرز ۱۶ میلیون تن رسید. این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد رشد داشته است.
کد خبر : ۱۹۵۱۸۹
به گزارش بورس نیوز، میزان تولید بزرگترین شرکت‌های سنگ آهن کشور طی فروردین تا تیر ماه ۹۸، به ۱۵ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۱۶۵ تن کنستانتره سنگ آهن رسید که در مدت مشابه سال ۹۷، ۱۵ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۲۸۳ تن بوده است.
سهم تولید شرکت‌های «گل گهر» ۵ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۳۷۲ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» یک میلیون و ۷۲۲ هزار و ۵۸ تن، «چادرملو» ۳ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۵۸۵ تن، «گهر زمین» یک میلیون و ۴۵۶ هزار و ۹۶۳ تن، «سنگ آهن مرکزی» یک میلیون و ۷۱۲ هزار و ۵۸۱ تن، «صنعتی و معدنی توسعه ملی» ۶۸۲ هزار و ۴۸۷ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۹۸۲ هزار و ۳۱۷ تن، «صبا نور» ۲۷۷ هزار و ۹۱ تن و «جلال آباد» ۱۷۱ هزار و ۷۱۱ تن است. 
طی مدت مذکور، ۵ شرکت بزرگ معدنی، شرکت صبا نور «۶۴۱ هزار و ۲۶۵ تن»، فلات مرکزی «۳۶۶ هزار و ۹۶۵ تن»، سنگ آهن مرکزی «۲۴۹ هزار و ۱۵۰ تن»، سنگ آهن سنگان «۲۳۷ هزار و ۳۷۷ تن» و چادرملو ۱۶۸ هزار و ۲۰۰ تن تولید داشته اند. 
لازم به ذکر است میزان تولید سنگ آهن دانه بندی این پنج شرکت به یک میلیون و ۶۶۲ هزار و ۹۵۷ تن می‌رسد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷ درصد رشد داشته است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر