بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
این سرمایه گذار شفاف سازی کرد؛

خبرهای تازه دادگاه «وملت»

خبرهای تازه دادگاه «وملت»
شرکت سرمایه گذاری ملت از دادگاه خود گفت.
کد خبر : ۱۹۵۴۲۶
نویسنده :
مینا علیزاده

خبرهای تازه دادگاه «وملت»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری ملت اعلام کرد که شرکت سرمایه‌گذاری و مسکن ایثارگران خراسان رضوی علیرغم عدم موفقیت از دعاوی قبل و بی‌نتیجه بودن فرجام خواهی برای بار سوم در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ بر علیه شرکت شکایت جدیدی طرح می کند که دادگاه وقت رسیدگی را برای روز پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۶/۱۴تعیین می‌کند.


همچنین نامبرده در ابلاغیه به جهت اینکه هزینه دادرسی کمتری پرداخت کند مبلغ خواسته را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرده و در روز ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ خواسته خود را به عدد ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش می‌دهد. 

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
شرکتی با ۴پرسنل و ارزشی بیش از ۴۴۷ میلیارد تومان؛
"وملت" برگ زرینی ناامید کننده از بازار پایه
شرکتی با ۴پرسنل و ارزشی بیش از ۴۴۷ میلیارد تومان؛
"وملت" برگ زرینی ناامید کننده از بازار پایه
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
حالا اگر قرار بر این باشه یکی از شما شکایت کنه باید به کجا مراجعه کنه؟ و چطور پیگیری کنه؟
شرکتی که نمیشه حتی تلفنی باهاش تماس بر قرار کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
من و خانواده ام ۱۴ سال هست این سهام را داریم دریغ از سود و حتی افزایش سهام هم داده نشده و الان این سهام را نمیتوانیم بفروشیم تاکی باید صبر کنیم که بتوانیم سهام را به قیمت خوب بفروشیم
علی آراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
نه سودی،نه افزایش سرمایه ای
اگرسرمایه خودم را آهن پاره خریده بودیاهرچیز بی مقداری با این تورم الان سرمایه ام هزار برابر میشد
خجالت که نه وقاحت هم حدی دارد!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
من حدود ۲۰ سال هست که سهام این شرکت رو دارم که ای کاش نداشتم در عوض آجر خریده بودم بهتر بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
........ ب این سهم.16 سال سهم رو نگه داشتم.چی شد.سگ.... با این سهم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
اخه چرا صاحب نداره این بورس