بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
شرکتی با ۴پرسنل و ارزشی بیش از ۴۴۷ میلیارد تومان؛

"وملت" برگ زرینی ناامید کننده از بازار پایه

شناسایی زیان این شرکت در حالی است که در یک سال گذشته شاهد رشد بیش از ۶۰۰ درصدی قیمت سهام این شرکت در بازار پایه فرابورس بودیم.
کد خبر : ۲۱۵۶۲۸

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که بسیاری از شرکت‌های بازار پایه فرابورس وضعیتی نگران کننده و تامل برانگیز را رقم می‌زنند، شرکت سرمایه گذاری ملت هم با شناسایی و تحقق زیانی ۲۹ میلیارد ریالی حماسه‌ای دیگر از این بازار را رقم زد.

شناسایی زیان این شرکت در حالی است که در یک سال گذشته شاهد رشد بیش از ۶۰۰ درصدی قیمت سهام این شرکت در بازار پایه فرابورس بودیم.

شرکتی با ۴ پرسنل و ارزشی بیش از ۴۴۷ میلیارد تومان

تحقق بیش از ۵۹ میلیارد ریالی درآمد و شناسایی بیش از ۲۹ میلیارد ریال زیان از شرکتی با ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه تنها یکی از شاهکار‌های شکل گرفته در بازار پایه فرابورس است. ۵۹ میلیارد ریال سود ناشی از سود سهام شرکت شیمی بافت در سال مالی ۱۳۹۸ تنها درآمد شناسایی شده این شرکت ۴.۴۷۰ میلیارد ریالی این روز‌ها بوده که البته این درآمد‌ها در سال گذشته تنها ۶ میلیارد ریال بوده است.

از نکات جالب صورت‌های مالی این شرکت شناسایی بیش از ۴۹ میلیارد ریال ذخیره هزینه احتمالی بابت عدم به نام شدن سهام فروخته شده توسط این شرکت در سنوات گذشته بوده که البته این اختلاف به طرح دعوی در دادگاه نیز شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
گنجی سهامدار عمده فراری دستور داده هیات مدیره این شرکت هیچ فعالیتی برای سود ساختن وملت انجام نشود اونم بدلیل اینکه چند سال قبل برخی سهامداران خرد بعلت سواستفاده هایی از ایشان شکایت کردند و ایشان مجبور شد به امریکا فرار کند.ایشون هم اینطوری مثلا داره انتقام میگیره.