بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
شرکت صنایع شیمیایی سینا خود اعلام کرده که طی این مدت توانسته فروش محصولات خود را به مبلغ ۵۸میلیارد و ۷۶۸میلیون ریال برساند.
کد خبر : ۱۹۵۴۲۷

فروش محصولات «شسینا» به بیش از 58میلیارد ریال رسید

به گزارش بورس نیوز، شرکت صنایع شیمیایی سینا در گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۱مرداد سال جاری اعلام کرده که در این مدت دو هزار و ۹۶۸تن فرمالین تولید کرده که ۳۱۶تن آن را به مبلغ چهار میلیارد و ۸۰۶میلیون ریال فروخته است. همچنین ۲۵۲تن هگزامین تولید داشته که توانسته آن را به مبلغ ۳۱میلیارد و ۹۰۲میلیون ریال به فروش برساند.

همچنین ۴۳۹تن پارافرمالدئید را در این مدت تولید کرده که ۳۲۴ تن آن را به مبلغ ۲۰میلیارد و ۸۶ میلیون ریال و یک هزار و ۴۱۰ تن فرمالین کارمزدی را تولید کرده و به مبلغ یک میلیارد و ۹۷۴میلیون ریال فروخته است.

«شسینا» در گزارش منتشر شده خود اعلام کرده که طی این مدت توانسته فروش محصولات خود را به مبلغ ۵۸میلیارد و ۷۶۸میلیون ریال برساند.

گفتنی است؛ تولید فرمالین در مردادماه به مقدار ۴هزار و ۳۷۸تن که مقدار یک هزار و ۴۱۰تن بابت فرمالین کارمزدی، مقدار ۹۲۲تن در هگزامین، یک هزار و ۱۸۴تن در پارافرمالدئید مصرف شده است.

تولید فرمالین ۵ ماهه سال ۱۳۹۸ مقدار ۲۱،۴۴۴ تن که مقدار ۶،۶۰۸ تن بابت فرمالین کارمزدی، مقدار ۴،۵۸۸ تن در هگزامین، ۶،۰۰۹ تن در پارافرمالدئید مصرف شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر