بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
بازار باسلام، سرقفلی کسب‌وکارتان را به دست خودتان خواهد داد.
کد خبر : ۱۹۵۶۷۱
پلتفرم خرید از تولیدکننده‌ ایرانی

به گزارش واحد شرکت های نوین بورس نیوز ،این روزها هر کسی می‌تواند با کمک اینترنت، کسب‌وکار خانگی و محلی خودش را راه بیندازد، اما دسترسی به طیف گسترده‌ی خریدارها به این آسانی‌ها مهیا نمی‌شود. بازار باسلام، سرقفلی کسب‌وکارتان را به دست خودتان خواهد داد تا از طریق ارتباط با آدم‌های گوناگون به مرور شناخته شوید و اعتبار جمع کنید. پس اگر شما هم هنر یا مهارتی دارید، رایگان ثبت‌نام کنید، شغل مورد علاقه‌تان را بسازید و با فروش اینترنتی محصولات‌تان به سراسر ایران، کسب‌وکارتان را رونق دهید.

باسلام، پلتفرم خرید از تولیدکننده‌ ایرانی است. تولیدکنندگان می‌توانند در باسلام غرفه رایگان بسازند و محصولات خود را به خریداران عرضه کنند. در این بازار آنلاین می‌توان محصولات خوراکی خانگی، صنایع دستی و بسیاری دیگر از تولیدات ایرانی را پیدا و خریداری کرد.

شما می‌توانید در «باسلام» یک سفر مجازی را به تمام نقاط ایران تجربه کنید و به طور مستقیم از غرفه‌دارهای خانگی و محلی خرید کنید.

محصولات مورد علاقه‌تان را جستجو کنید، کیفیت‌ها را مقایسه نمایید و از بین هزاران غرفه‌دار، بهترین‌ها را برای خرید انتخاب کنید. غرفه‌دارها کالاهای منحصربه‌فردشان را برای شما آماده می‌کنند، با دست‌های خودشان درون بسته‌ی پستی می‌گذارند و به آدرس‌تان ارسال می‌کنند. در نهایت جعبه‌ای به دست‌تان می‌رسد که باز کردن آن عطر و طعم یک هدیه‌ی دوستانه را برایتان به ارمغان می‌آورد.

برای دیدن سایت با سلام از آدرس basalam.com وارد شوید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
پژوهشگر حوزه رسانه و تکنولوژی های نوین در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

آینده اپلیکیشن های موبایلی در گرو ادغام

پژوهشگر حوزه رسانه و تکنولوژی های نوین در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

آینده اپلیکیشن های موبایلی در گرو ادغام

ارسال نظر
نظرات بینندگان
صادقی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
لطفا راجع به پول هایی که سازمان حج الزیارت از مردم میگیرن یه گزارشی تهیه کنید