بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
پژوهشگر حوزه رسانه و تکنولوژی های نوین در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

آینده اپلیکیشن های موبایلی در گرو ادغام

بهتر است به جای ایده پردازی مداوم و طراحی اپلیکیشن های متعدد، از مجموع افکار و ایده ها استفاده شود. کما اینکه در حال حاضر هم برخی اپلیکیشن ها در هم ادغام شده اند و یا مانند «اسنپ» که چند اپلیکیشن را در خود جا داده، اپلیکیشن های مختلف با کاربرد متفاوت در یک اپلیکیشن جای گیرند تا فضای کمتری در تلفن همراه مخاطب اشغال شود و با نصب یک اپلیکیشن، مخاطبان به چند اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.
کد خبر : ۱۹۵۸۲۵

 

سینا تفنگچی پژوهشگر حوزه رسانه و تکنولوژی های نوین در گفتگو با بورس نیوز در خصوص نقش رسانه در تولید و اطلاع رسانی در زمینه فعالیت های اقتصادی بیان کرد: اطلاع رسانی کامل و جامع بدون سوگیری، مهمترین وظیفه رسانه ها است که البته این مهم در حال انجام است.

وی افزود: تقویت اپلیکیشن ها هم باید مورد توجه قرار گیرد. یکی از اقدامات قابل انجام، افزایش فعالیت های ویدیو محور است؛ چرا که آینده رسانه در بستر ویدیو بوده و از این طریق می توان به آموزش هم پرداخت. همچنین ضروری است فعالیت رسانه ها در حوزه مسوولیت اجتماعی تقویت شود. مسوولیت اجتماعی می‌تواند شامل آموزش مردم عادی در حوزه تکنولوژی باشد. مردم زمان و پول کافی برای حضور در بسیاری از کلاس آموزشی را ندارند و یا ضرورتی برای این کار احساس نمی کنند و از این رو، از تکنولوژی ها در حد انتظار بهره مند نمی شوند. رسانه ها می توانند با آموزش های رایگان و ویدیو محور هم به رشد خود و هم پر کردن خلا آموزش در مردم کمک کنند و تا همه مردم بتوانند از آموزش رایگان استفاده کنند.


تفنگچی اضافه کرد: آینده اپلیکیشن های موبایلی در ادغام و ارایه یک تفکر بزرگتر است. در حوزه اپلیکیشن ها، بهتر است به جای ایده پردازی مداوم و طراحی اپلیکیشن های متعدد، از مجموع افکار و ایده ها استفاده شود. کما اینکه در حال حاضر هم برخی اپلیکیشن ها در هم ادغام شده اند و یا مانند «اسنپ» که چند اپلیکیشن را در خود جا داده، اپلیکیشن های مختلف با کاربرد متفاوت در یک اپلیکیشن جای گیرند تا فضای کمتری در تلفن همراه مخاطب اشغال شود و با نصب یک اپلیکیشن، مخاطبان به چند اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین بانک ها می توانند بستر خوبی برای اپلیکیشن های مالی باشند. به این صورت که اپلیکیشن های مالی، API خود را در اپلیکشن بانک ها قرار دهند و محصولاتی همچون بیمه و سوپرمارکت و... را عرضه کنند؛ اقدامی که در حال حاضر توسط بعضی بانک ها در حال انجام است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر