بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
در بورس انرژی ایران رقم خورد؛

دادوستد بیش از ۷ میلیون کیلووات ساعت برق

عرضه اولیه قرارداد‌های سلف موازی استاندارد نفت خام سبک داخلی عرضه شده توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در نماد‌های «سنفت ۹۹۲»، «سنفت ۹۹۴» و «سنفت ۹۹۶» با موفقیت صورت پذیرفت.
کد خبر : ۱۹۵۶۷۳

در جریان معاملات روز گذشته بورس انرژی ایران (چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه ۹۸)، در تابلو سلف موازی استاندارد، عرضه اولیه قرارداد‌های سلف موازی استاندارد نفت خام سبک داخلی عرضه شده توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در نماد‌های «سنفت ۹۹۲»، «سنفت ۹۹۴» و «سنفت ۹۹۶» با موفقیت صورت پذیرفت و در مجموع ۱.۶۰۵.۲۵۲ قرارداد با قیمت ۷.۴۷۵.۴۶۰ ریال به ارزش بیش از ۱۱.۹۹۹میلیارد و ۹۹۷میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در نماد «سنفت ۹۸۱»، تعداد ۵۳.۵۰۰ قرارداد به ارزش بیش از ۴۹۹ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

در بازار عمده فروشی برق بورس انرژی ایران نیز شاهد معامله ۳۰۰.۰۰۰ قرارداد معادل ۷.۲۰۰.۰۰۰ کیلووات ساعت به ارزش ۳میلیارد و ۳۸۴میلیون ریال بود. شایان ذکر است در روز جاری، نماد بارپایه با قیمت ۴۷۰ریال بر کیلووات ساعت معامله شد.

خاطر نشان می‌شود در آغاز جلسه معاملاتی امروز نماد‌های بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۹۸/۰۷/۱۲ گشایش یافتند. همچنین نماد‌های بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۹۸/۰۶/۱۷، ۹۸/۰۶/۱۸ و ۹۸/۰۶/۱۹ پایان جلسه معاملاتی امروز متوقف شده و فرآیند تحویل آن‌ها آغازگردید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر