بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن گفت:

بازار سرمایه بازوی تامین مالی برای پروژه‌های مسکن

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن گفت: به نظر می‌رسد در اجرای این طرح به رقمی در حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برای تامین مالی پروژه نیاز باشد. البته این برآورد بدون احتساب هزینه زمین است.
کد خبر : ۱۹۵۸۰۸

بازار سرمایه بازوی تامین مالی برای پروژه‌های مسکن

به گزارش بورس نیوز، سیدمحسن فاضلیان، درخصوص نقش تامین سرمایه برای اجرای برنامه اقدام ملی مسکن اظهار کرد: برای اجرای این برنامه ملی با زیرساختی حدود ۶۰ میلیون متر مربعی روبرو خواهیم بود که باید روش‌های تامین مالی در آن به کار گرفته شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد در اجرای این طرح به رقمی در حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برای تامین مالی پروژه نیاز باشد. البته این برآورد بدون احتساب هزینه زمین است.


مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن ادامه داد: در کلانشهر‌ها قیمت زمین بخش قابل توجهی از هزینه مسکن را به خود اختصاص می‌دهد؛ لذا این برنامه که تامین زمین رایگان و آسان کردن دریافت مجوز‌ها در اجرای این اقدام ملی مسکن از سوی حاکمیت در دستور کار قرار گرفته بسیار باهمیت خواهد بود.

 

فاضلیان تاکید کرد: برای تامین مالی ساخت مطمئنا می‌توان از ظرفیت‌های بازار سرمایه استفاده کرد. بازار سرمایه می‌تواند تامین مالی این پروژه عظیم را آسان کند.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین مالی ساخت پروژه‌های مسکونی به ویژه در پروژه عظیم ۴۰۰ هزار واحدی تولید مسکن در قالب برنامه اقدام ملی مسکن، ناگزیر به استفاده از زنجیره بازار سرمایه هستیم.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن گفت: قطعا بازار سرمایه بازوی تامین مالی برای پروژه‌های مسکن است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر