بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
به دستور وزیر راه و شهرسازی انجام می شود؛

متوقف شدن فعالیت عمرانی برخی از پروژه های مسکن مهر

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به نظر من تصمیم وزیر راه و شهرسازی برای متوقف کردن برخی از پروژه‌های مسکن مهر، تصمیم عاقلانه‌ای است.
کد خبر : ۱۹۵۹۴۲

متوقف شدن فعالیت عمرانی برخی از پروه ژه های مسکن مهر

به گزارش بورس نیوز، سیدکمال‌الدین شهریاری درخصوص دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر توقف پیشرفت فیزیکی بخشی از پروژه‌های مسکن مهر، اظهار کرد: بر اساس دستور وزیر راه، پروژه‌های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی زیر ۳۰ درصد از دستور کار تکمیل خارج می‌شود.


وی افزود: بخشی از پروژه‌های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی زیر ۳۰ درصد شامل واحد‌های فاقد متقاضی و واحد‌های فاقد پیشرفت فیزیکی بوده که با دستور وزیر راه، ادامه فعالیت عمرانی در این پروژه‌ها عملا متوقف خواهد شد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در خانه ملت ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی روز به روز نسبت به وضعیت پیچیده پروژه مسکن مهر شناخت بیشتری پیدا کرده است، به خاطر دارم در اولین جلسات مشترک کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه، آقای اسلامی نسبت به نقد نمایندگان مجلس موضع گرفتند، اما حال وی با گذشت زمان با مشکلات مسکن مهر آشنا شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: درست است که برخی از پروژه‌های مسکن مهر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، اما وقتی مسکن مهر در منطقه‌ای کلنگ‌زنی شده که متقاضی ندارد، ادامه عملیات عمرانی این پروژه توجیه اقتصادی نخواهد داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به نظر من تصمیم وزیر راه و شهرسازی برای متوقف کردن برخی از پروژه‌های مسکن مهر، تصمیم عاقلانه‌ای است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر