بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
معاون عملیات بانکی به اهمیت موضوع آموزش و ارتقاء کیفی آموزش تأکید و گفت: کارکنان باید خود را با استراتژی بانک که حول محور بانکداری دیجیتال بوده همگام کرده تا بتوانیم سهم خود را از بازار به دست آوریم.
کد خبر : ۱۹۶۲۰۴

افزایش سهم بازار بانک ایران زمین با اجرای بانکداری دیجیتال

به گزارش بورس نیوز، هادی قدیمی عضو هیات عامل بانک ایران زمین، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهرود مدیرسابق و خیر مقدم به اسدی مدیرجدید استان، خواستار تلاش بیش از پیش همکاران در راستای تحقق اهداف بانک شد.

وی ضمن تاکید بر حمایت از رونق تولید افزود: شعب تلاش خود را جهت جذب منابع ارزان قیمت بیشتر از گذشته کنند تا با ارائه طرح‌های مختلف از طرح‌های رونق تولید و کارآفرینی حمایت شود.

قدیمی با بیان این که جذب منابع با هر قیمتی مطلوب بانک نیست و باید ترکیب منابع به سمت جذب منابع ارزان قیمت سوق داده شود، تاکید کرد: صدور ضمانتنامه و گشایش اعتباری اسنادی باید در دستور کار شعب قرار گیرد این امر به طور حتم با تلاش و مساعی کارکنان در این زمینه محقق می‌شود.

معاون عملیات بانکی به اهمیت موضوع آموزش و ارتقاء کیفی آموزش تأکید و بیان کرد: کارکنان باید خود را با استراتژی بانک که حول محور بانکداری دیجیتال بوده همگام کرده تا بتوانیم سهم خود را از بازار به دست آوریم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر