بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه نشان داد؛

سود ۳۹۵ریالی هر سهم «غویتا»

شرکت ویتانا در اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم را ۳۹۵ریال اعلام کرد.
کد خبر : ۱۹۶۲۵۳

سود ۳۹۵ریالی هر سهم «غویتا»

به گزارش بورس نیوز، شرکت ویتانا در اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم را ۳۹۵ریال اعلام کرد. این رقم در حالی منتشر شده است که سود هرسهم در شرکت اصلی ۴۰۰ریال اعلام شده است.

در صورت‌های مالی تلفیقی «غویتا» سود عملیاتی ۲۴۲میلیارد ریال، سود خالص را ۲۳۷میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را ۲۳۵میلیارد ریال منتشر شده است.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که شرکت به دنبال مدیریت بر هزینه‌ها و افزایش بهره وری در جهت بهبود شرایط و تحقق و سودآوری در سال‌های آتی است بنابراین در خصوص تمرکز ویژه بر تولید محصولات با برند‌های جدید جهت ایجاد بستر مناسب برای کسب سهم بیشتر بازار و کاهش هزینه‌ها است.

برآورد این شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه در نرخ فروش محصولات در سال مالی جاری تابعی از افزایش قیمت مواد اولیه و کشش بازار و محصولات رقبا است و همچنین برای نرخ خرید مواد اولیه پیش‌بینی کرده که در خصوص افزایش قیمت مواد اولیه با توجه به نوسان قیمت‌ها در سال جاری افزایشی پیش‌بینی کرده است.

«غویتا» در سال مالی۹۸ با توجه به افزایش نرخ حقوق و دستمزد و سایر هزینه ها، رشد ۲۵درصدی به صورت میانگین خواهیم داشت.

این شرکت در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره اعلام کرده است که در دوره مورد گزارش مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از بانک ملت و مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از بانک صنعت و معدن و ۲۱۷ میلیارد ریال از بانک آینده و مبلغ ۴۸ میلیارد ریال از بانک توسعه تعاون و مبلغ ۱۴۳ میلیارد ریال از بانک سپه دریافت کرده است. علاوه بر این در سال مالی جدید شرکت در حال پیگیری دریافت تسهیلات از بانک‌ها جهت پیشبرد اهداف خود است که این مهم قطعا در سال جاری اتفاق خواهد افتاد و میزان هزینه مالی این وام‌ها رشد قابل توجهی نسبت به سال مالی قبل خواهد داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد فروش و سودآوری "ویتانا" از فِرهای این شرکت درآمد؛

کسب سود ۳۲۷ میلیارد ریالی در دوره ۹ ماهه

رشد فروش و سودآوری "ویتانا" از فِرهای این شرکت درآمد؛

کسب سود ۳۲۷ میلیارد ریالی در دوره ۹ ماهه

ارسال نظر