بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت:

اجرای مراحل جذب فارغ‌التحصیلان گروه الف در قالب مجوز جدید

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت گفت: وزارت نفت امسال هم نسبت به دریافت مجوز جدیدی برای استخدام ۲۵۰ نفر دیگر از این دسته فارغ‌التحصیلان اقدام کرد و مراحل جذب فارغ‌التحصیلان در قالب مجوز جدید در حال اجراست.
کد خبر : ۱۹۶۵۶۱

اجرای مراحل جذب فارغ‌التحصیلان گروه الف در قالب مجوز جدید

به گزارش بورس نیوز، فرزین مینو اظهار کرد: علاوه بر اخذ دو مجوز استخدام فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت از سازمان اداری و استخدامی، جمعا به میزان ۳۵۰ نفر در سال‌های ۹۵ و ۹۶ که مطابق با این مجوز ۳۵۰ نفر نیز استخدام شده‌اند، وزارت نفت امسال هم نسبت به دریافت مجوز جدیدی برای استخدام ۲۵۰ نفر دیگر از این دسته فارغ‌التحصیلان اقدام کرد و مراحل جذب فارغ‌التحصیلان در قالب مجوز جدید در حال اجراست.

وی افزود: به این ترتیب افزون بر استخدام ۶۰۰ نفر (۳۵۰+۲۵۰) از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، وزارت نفت در صورت نیاز و متناسب با تعداد پذیرفته‌شدگان این گروه در فرایند مصاحبه، نسبت به اخذ مجوز‌های بیشتر استخدامی اقدام خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت ادامه داد: هیچ جای نگرانی برای فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت وجود ندارد. با تکیه بر قانون و پیرو دستور اکید وزیر نفت، ما به تعهدهای‌مان در قبال همه فارغ‌التحصیلان گروه الف ورودی سال ۹۴ و پیش از آن عمل می‌کنیم و خود را مکلف می‌دانیم نسبت به دریافت مجوز و استخدام هر تعداد از این گروه که در فرآیند مصاحبه پذیرفته شوند، اقدام کنیم.

وی، جذب دانش‌آموختگان یادشده را از اولویت‌ها و دغدغه‌های وزیر نفت عنوان کرد و گفت: این معاونت، گزارش‌های لازم در این زمینه را به صورت هفتگی و ماهانه به آقای زنگنه ارائه می‌دهد.

مینو گفت: فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام، می‌توانند مراتب را از اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری پیگیری کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر