بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز:

تزریق سوخت پتروشیمی به تالاربورس

یکی از دلایل مهم واصلی درحرکت شاخص، سهم‌های بنیادی هستند که دچار تحولات مثبت شده‌اند و سهم‌های شاخص ساز درحرکت هستند وگرنه سهم‌های کوچکی هم بودند که سود‌های ۱۰۰درصدی و ۲۰۰درصدی نصیب سهامداران کردند، اما در بازار تغییر عمده‌ای ایجاد نشد.
کد خبر : ۱۹۵۳۷۴

پتروشیمی، تحت تأثیر مستقیم تصمیم دولت و وزارت نفت است

حمید علیخانی، مدیرعامل کارگزاری راهبرد سرمایه‌گذاری ایران سهام در بررسی وضعیت حوزه پتروشیمی به بورس نیوز گفت: این صنعت به‌شدت تحت تأثیر تصمیم دولت و وزارت نفت قرار اشته و به لحاظ پایه بودن به‌عنوان یک صنعت زیرساختی در وضعیتی مناسب است.

وی ادامه داد: تأثیر این حوزه از تصمیمات وزارت نفت و قیمت آن در بازار بخصوص در نیمه دوم سال که موضوع بودجه ۹۹ در تعیین خوراک و نهاده‌ها مطرح می‌شود، بیشتر نمود پیدا خواهد کرد؛ ولی در کل پیش‌بینی می‌شود که روز‌های خوبی در انتظار بورس تهران باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در رابطه با سهم‌های بنیادی گفت: یکی از دلایل مهم و اصلی درحرکت شاخص، سهم‌های بنیادی هستند که دچار تحولات مثبت شده‌اند و سهم‌های شاخص ساز درحرکت هستند وگرنه سهم‌های کوچکی هم بودند که سود‌های ۱۰۰درصدی و ۲۰۰درصدی نصیب سهامداران کردند، اما در بازار تغییر عمده‌ای ایجاد نشد.

وی ادامه داد: وقتی حرکت اتفاق می‌افتد و شاهد رشد ۵۰۰۰ تایی در شاخص کل هستیم، مطمئن باشید که فاندامنتال‌ها و شاخص‌ساز‌ها مانند معدنی‌ها و فلزی‌ها در رأس این گروه قرار دارند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت:

اجرای مراحل جذب فارغ‌التحصیلان گروه الف در قالب مجوز جدید

افت فروش ماهیانه این پتروشیمی در جاده شازند؛

ضرورت شفاف‌سازی بر تن این پتروشیمی

ارسال نظر