بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
برای ششمین سال متوالی رخ داد؛

تمدید قرارداد آموزش و پرورش و بیمه معلم

قرارداد آموزش و پرورش با شرکت بیمه معلم در راستای پوشش بیمه ای بیش از 14 میلیون دانش آموز و فرهنگی در سراسر کشور برای ششمین سال متوالی و در پی رضایت آموزش و پرورش از این شرکت بیمه ای تمدید شد.
کد خبر : ۱۹۶۷۵۱

به گزارش بورس نیوز، عباس معینی معاونت فنی بیمه اشخاص بیمه معلم ضمن اعلام این خبر گفت: تمدید این قرارداد در پی رضایت وزارت آموزش و پرورش از پوشش
بیمه ای دانش آموزان سراسر کشور و اقشار فرهنگی صورت پذیرفت و در این جهت خدمت گذاری بیمه معلم در سال 98 نیز به جامعه بزرگ فرهنگیان تداوم خواهد بخشید.
وی با بیان اینکه رضایت بیمه گذار از بیمه گر مهم ترین عامل تمدید قراردادهای بیمه ای محسوب می شود، گفت: بازخوردهای مطلوب ادارات گسترده آموزش و پرورش از خدمات
بیمه معلم به دلیل سرویس دهی مطلوب در استان های مختلف کشور، مهمترین عامل تصمیم گیری وزارت آموزش و پرورش در تداوم این قرارداد بود.
عباس معینی با اشاره به افزایش برخی تعهدات بیمه معلم در سال جدید گفت: در سال جدید با عنایت به تصمیمات بیمه گذار و تعاملاتی که با شرکت بیمه معلم صورت گرفت و با توجه به افزایش هزینه های بیمارستانی مقرر شد در میزان تعهدات، بازبینی صورت گیرد.
بر اساس تعاملات دو جانبه ، معاونت فنی بیمه اشخاص بیمه معلم تصریح کرد:
غرامت فوت ناشی از حادثه که سال قبل 70 میلیون ریال بوده به 100 میلیون ریال ارتقا یافته است.
در مباحث درمانی هزینه درمانی ناشی از حادثه که در سال گذشته 15 میلیون ریال بوده در سال جاری به رقم 20 میلیون ریال افزایش یافته است.
بر همین اساس هزینه اعمال جراحی بیمارستانی که سال قبل هفت میلیون و 500 هزار ریال بوده امسال به 20 میلیون ریال افزایش یافته است.

به گفته معاونت فنی بیمه اشخاص بیمه معلم، عمده ترین تغییرات در این سه بخش صورت گرفته و در سایر زمینه ها تغییرات محسوسی ایجاد نشده است.
عباس معینی معاونت فنی بیمه اشخاص بیمه معلم در ادامه به اطلاع رسانی های این شرکت به بیمه گذاران برای آشنایی با حقوق و مفاد قرارداد اشاره کرد و گفت: در نشریات و جراید وزارتخانه و بروشورهای توزیعی در ادارات اموزش و پرورش، تلاش می کنیم بیمه شدگان هر چه بیشتر به حقوق خود واقف شوند.
در این جهت امسال هم در قالب اطلاع رسانی های گسترده در مدارس در خصوص شرایط قرارداد و چگونگی دریافت خسارت و ... فعالیتهای جدیدی را در دستور کار قرار داده ایم و برای تک تک دانش اموزان کارت شناسایی منتشر می کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کسب سود ۲۱۰ریالی به ازای هر سهم در ۶ ماهه بدست آمد؛

رشد ۵۱درصدی حق بیمه‌های صادره "ومعلم"

«بیمه معلم» و سنگینی تراز درآمدها؛

«ومعلم» سوار بر کشتی شد

ارسال نظر