بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
روند فعالیت‌ پروژه خط ۲ قطارشهری کرج در شرکت های تابعه شستا؛

تکمیل مترو گلشهر تا جهانشهر کرج؛ شهریور ۹۹

فاز یک این پروژه که شامل ۸/۱۴ کیلومتر مسیر اصلی، ۱۴ ایستگاه، ۱۵ هواکش و خروجی اضطراری میان تونلی، دپو، مرکز فرمان و سایر ساختمانهای جنبی بهمراه تأمین و نصب کلیه تاسیسات الکترومکانیکال و تجهیزات ویژه متروسیستم است تا شهریور ماه ۱۴۰۱ به اتمام و بهره برداری کامل خواهد رسید
کد خبر : ۱۹۶۸۵۵

تکمیل مترو گلشهر تا جهانشهر کرج؛ شهریور ۹۹

به گزارش بورس نیوز، ایستگاه‌های مترو ۴۵ متری گلشهر و جهانشهر در مرحله نازک کاری قرار دارد و با اتمام بخش اداری مرکز فرمان، عملیات روسازی و ریلگذاری آغاز شده است.

پس از تامین مالی پروژه خط ۲ قطارشهری کرج (با انتشار اوراق مشارکت در شهریور ۹۶) فعالیت پروژه با سرعت و راندمان بالاتری در حال انجام است.

پس از راه‌اندازی مجدد پروژه فاز یک، رشد ۱۲/۶ درصدی ثبت و باعث ارتقای پیشرفت فیزیکی به ۸۷/۳۷ درصد شده که ناشی از عملکرد چند ماهه اخیر وپیشرفت ۹۲ درصدی تونل اصلی و ۷۲ درصدی متوسط ایستگاه های اولویت اول شده است.

طبق اعلام شرکت سابیر، با تامین کل ریل مورد نیاز و تجهیزات متروسیستم، برنامه ریزی برای راه اندازی ۵/۵ کیلومتر از مسیر حدفاصل ایستگاه ۴۵ متری گلشهر تا ایستگاه جهانشهر در شهریورماه ۹۹ به عنوان اولویت اول پروژه پیگیری و در حال انجام است.

با افزایش سرعت فعالیت های جبهه های کاری موجود، اجرای پروژه کابل کشی فشار قوی ۶۳ کیلو ولت، ادامه نازک کاری ایستگاه های ۴۵ متری گلشهر و جهانشهر و اتمام بخش اداری مرکز فرمان و آغاز عملیات روسازی و ریلگذاری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی سیمان تامین شستا، گفتنی است که در صورت تأمین مالی توسط کارفرما، فاز یک این پروژه که شامل ۸/۱۴ کیلومتر مسیر اصلی، ۱۴ ایستگاه، ۱۵ هواکش و خروجی اضطراری میان تونلی، دپو، مرکز فرمان و سایر ساختمانهای جنبی بهمراه تأمین و نصب کلیه تاسیسات الکترومکانیکال و تجهیزات ویژه متروسیستم است تا شهریور ماه ۱۴۰۱ به اتمام و بهره برداری کامل خواهد رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر