بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
مدیرعامل پتروشیمی نوری در گفتگو با بورس نیوز خبر داد:

۲ پروژه‌ «نوری» در مرحله مناقصه

ظرفیت تولید شرکت پتروشیمی نوری، ۹۵ درصد ظرفیت اسمی بوده و در صورتی که در برنامه تولید میزان ۹۰درصد ثبت شده و این یعنی اینکه در ماه‌های اخیر این شرکت به ۵درصد تولید بیشتر، دست یافته است.  
کد خبر : ۱۹۷۰۴۶
افتتاح طرحی جدید با تولید بیشتر/ افزایش سرمایه در راه است 
 
محمد تقی صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری در گفتگو با بورس نیوز به موضوع افزایش سرمایه اشاره داشت و عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه صورت گرفته که بعد از تصویب در هیات مدیره اجرایی خواهد شد.

دو پروژه در دست اقدام
وی ادامه داد: دو پروژه بسیار مهم در دست اقدام بوده که در مرحله مناقصه قرار دارند؛ بعد از انجام مناقصه قطعا نیازمند سرمایه گذاری و در ادامه افزایش سرمایه خواهند بود.
 
 
افتتاح طرحی جدید با تولید بیشتر/ افزایش سرمایه در راه است 

برنامه ریزی برای فعالیت بیشتر در بورس انرژی
مدیرعامل پتروشیمی نوری در خصوص عرضه محصولات در بورس اظهار کرد: انواع محصولات این شرکت از طریق بازار سرمایه عرضه می‌شود، البته نوع همکاری و عرضه این فرآورده‌ها در بورس کالا شناخته شده‌تر از عرضه‌های صورت گرفته در بورس انرژی است که برنامه‌ریزی در خصوص فعالیت بیشتر در این خصوص صورت گرفته است.
 
مدیرعامل پتروشیمی نوری در ارزیابی وضعیت بازار‌های جهانی عنوان کرد: نوسانات قیمت ارزی شرکت‌های پتروشیمی دقیقا همگام با قیمت نفت است، از طرفی دیگر بازار مصرف نیز نقش مهمی دارد، زیرا تابع عرضه و تقاضاست. 

میزان تولید بیشتر شده است
صانعی به وضعیت تولید و فروش در شرایط تحریم اشاره داشت و گفت: ظرفیت تولید شرکت پتروشیمی نوری، ۹۵ درصد ظرفیت اسمی بوده و در صورتی که در برنامه تولید میزان ۹۰ درصد ثبت شده و این یعنی اینکه در ماه‌های اخیر این شرکت به ۵ درصد تولید بیشتر دست یافته است.
 
وی ادامه داد: در بحث فروش نیز به همین شکل است و بنا به میزان تولید، سقف فروش نیز تعیین می‌شود.
 
 
افتتاح طرحی جدید با تولید بیشتر/ افزایش سرمایه در راه است 

خبر خوش برای سهامداران
مدیرعامل پتروشیمی نوری به سهامداران این شرکت نوید یک خبر خوش را رساند و افزود: پروژه شیرین سازی هوی اند در مرحله خوبی قرار دارد و تا سه ماه آینده افتتاح خواهد شد، این امر باعث تولید محصولی مرغوب‌تر و با ارزش بیشتر خواهد بود که میزان ۴۵ درصد از تولید این شرکت را تشکیل می‌دهد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر