بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
مدیرعامل پتروشیمی اروند در گفتگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

کانال ورودی «اروند» به زیرتابلوهای حافظ

افزایش سرمایه در پتروشیمی اروند انجام شده و یکی از مقدمات ورود شرکت به بورس بوده که امید می‌رود تا قبل از مجمع سال آینده، در بورس حضور داشته باشد.
کد خبر : ۱۹۷۱۰۱
استمرار تولید در تشدید تحریم/ ورود به بورس تا سال آینده 
 
حسن نشان‌زاده مدیرعامل پتروشیمی اروند در رابطه با وضعیت تولید و فروش این شرکت در شرایط تحریم به بورس‌نیوز گفت: در این برهه از زمان، تولید تحت تاثیر تحریم قرار نگرفته و استمرار آن در شرایط تشدید تحریم نیز حفظ شده است.
 
وی ادامه داد: با روند ذکر شده تمامی تعهدات داخلی و خارجی انجام شده و این شرکت توانسته با مدیریت بازار کاستیک و پی وی سی مرتبط، از هرگونه نوسان در صنایع پایین‌دست یا مصرف‌کننده جلوگیری کند. 
 
سه شرکت تولید کننده پی وی سی در کشور
مدیرعامل پتروشیمی اروند در خصوص وضعیت صادرات این شرکت خاطرنشان کرد: هر شرکتی مکلف بوده تا نیاز سازمان مورد نظر را تامین کند؛ برای مثال تولیدکننده‌های پی وی سی در سطح کشور، پتروشیمی بندر امام(ره)، غدیر و اروند هستند، بنابراین کارگروه‌های پی وی سی تشکیل شده و کلیه تنظیمات در همین گروه‌ها گرفته می‌شود.
 
وی ادامه داد: لازم به ذکر است مطابق با آمار سال گذشته از میزان ۶۰۰ هزار تن تولید، بالغ بر ۴۰۰ هزار تن در داخل مصرف می‌شود و مابقی به صادرات اختصاص یافته است.
 
استمرار تولید در تشدید تحریم/ ورود به بورس تا سال آینده 
 
پتروشیمی اروند تنها تولید کننده پی وی سی امولوسیون
نشان‌زاده ادامه داد: سهم تولید و صادرات بنا به تکلیف شرکت‌ها متفاوت است، برای مثال پتروشیمی اروند تنها تولیدکننده پی وی سی امولوسیون بوده و بعد از آن تنها یک شرکت عربستانی این توانایی را در کل خاورمیانه دارد، بنابراین تولید حاصل از این توانایی، در درجه اول به نیاز کشور اختصاص می‌یابد و به صنایع مختلف داخلی از جمله چرم، کیف و کفش ملی توجه شده و در درجه دوم نیز به موضوع صادرات و بازاریابی جدید باید پرداخت.
 
وی تصریح کرد: نخستین هدف تولید، تامین بازار داخل و تکمیل زنجیره ارزش در صنایع تکمیلی در جهت حداکثر ارز آوری برای مملکت است.
 
ورود به بورس تا سال آینده رخ می دهد
مدیرعامل پتروشیمی اروند در پایان به موضوع افزایش سرمایه این شرکت اشاره داشت و گفت: این امر در پتروشیمی اروند انجام شده و یکی از مقدمات ورود شرکت به بورس است که امید می‌رود پتروشیمی اروند تا قبل از مجمع سال آینده در بورس حضور داشته باشد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند خبر داد:

پتروشیمی اروند در راه رسیدن به فرابورس

میزان مشارکت «عرضه اولیه»، در یک قاب؛

وقتی حقوقی‌ها عقب می‌ایستند!

مدیرعامل «پترول» در گفتگو با بورس‌نیوز خبرداد: 

۲ عرضه‌اولیه در راه است

ارسال نظر