بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت:

عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: ورود دستگاه قضا به پرونده عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته در بازار لازم بوده و مجلس و قوه قضائیه اجازه نخواهند داد که عده‌ای برای کسب سود بیشتر، جان و سلامتی مردم بازی کنند.
کد خبر : ۱۹۷۴۳۹

به گزارش بورس نیوز، شادمهر کاظم زاده درخصوص موضوعات مطرح شده درباره عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته در بازار، اظهار کرد: به طور قطع این مسئله به هیچ وجه قابل قبول نیست، زیرا فروش لاستیک‌های منقضی شده، موجب افزایش حوادث رانندگی می‌شود.

وی افزود: عرضه این نوع لاستیک در بازار، بازی با جان مردم است و مطمئنا مسببان این موضوع، تخلف غیرقابل جبرانی را انجام داده اند.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در خانه ملت ادامه داد: ورود دستگاه قضا به پرونده عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته در بازار لازم بوده و مجلس و قوه قضائیه اجازه نخواهند داد که عده‌ای برای کسب سود بیشتر، جان و سلامتی مردم بازی کنند.

کاظم زاده خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولیان اصلی حوزه عرضه لاستیک و حمل و نقل باید نسبت به موضوعات مطرح شده درباره عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته در بازار، شفاف‌سازی کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: من در اینجا اعلام می‌کنم که این کمیته آماده دریافت مستندات مربوطه به عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته و بررسی دقیق این موضوعات است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی:

انتقاد به واردات تایرهای بی‌کیفیت

مدیر اداره اعتبارات و منابع مالی گروه صنعتی بارز در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

عدم تخصیص به موقع ارز، علت افزایش هزینه‌های تولید/ خبرهای خوب از فروش و صادرات

کاهش مبلغ فروش ماهیانه این تایرساز در تیرماه؛

نرخ فروش لاستیک رادیال به ۲۱۰ میلیون ریال رسید

ارسال نظر