بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به نگاه رئیس دستگاه قضا تا پنبه‌هایی که شاید در همین حوالی، حلاجی شود.
کد خبر : ۱۹۷۵۶۱

به گزارش بورس‌نیوز، در بیست‌ودوم مردادماه در ساعت پنج‌ونیم خبری آوردیم از اسباب‌کشی‌ها که "شنیده شده که شاید در اسباب‌کشی که این روزها بورسی‌ها تجربه می‌کنند، مدیران آن یک‌سری هم به خیابان امام‌صادق«ع» در خیابان شهید فرحزادی هم بزنند؛ البته حتی شنیده شده که شاید چند قاضی نیز به این خیابان سری بزنند و دیداری تازه کنند."
البته آن قاضی فیلترکننده که فیلتر شد و ما هم روسیاه نماندیم اما باید اشاره کنیم که به لطف شفاف‌سازی و پاکسازی که آیت‌الله رئیسی در دستور کار دستگاه قضا به راه‌انداخته شنیده شده که بازداشت‌های جنجالی در حالی قاضی و بازپرس فاسد را بر بند کرده که شایعه آن در همین شهر کناری پیچیده که شاید بمبی از دایره قضایی منفجر شود.
البته سخنگوی راه‌پله‌ها نیز خبر آورده که هنوز پنبه کسی در بازار سرمایه زده نشده است.

از بهارستان تا ملاصدرا یا اوین
شنیده شده که عزیمت برخی نمایندگان بهارستان‌نشین برای مسابقات ماهیگیری در حوالی ملاصدرا جالب و شگفت‌انگیز بوده چرا‌که شنیده شده در آستانه انتتخابات، برخی‌ها با راه‌انداختن لشگر فیک مجازی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی انتخاباتی بگیرند.
البته اخبار درگوشی و حاشیه‌ای و البته نگو و نپرس نیز آمده که در میان پیگیری‌های قضایی گفته می‌شود در پایان دوره نمایندگی برخی و تمام شدن مصونیت آنها، برخی از این افراد مستقیم به سمت سلبریتی‌های اوین اعزام خواهند شد.
اما ای کاش، بازار سرمایه که با جماعت حقیقی‌ها مواجه شده و بطور حتم این روزها با ژست‌های پوپولیستی می‌تواند مورد توجه عموم قرار گیرند اما منتهی چه خوب می‌شد اگر اموال همین نمایندگان و خانه و زندگی‌شان هم کمی حلاجی شود.

رئیس ملاصدرا در قاب بزرگ
شاید فردا شب رئیس ملاصدرا از قاب معدود یکی از شفاف‌ترین برنامه‌های صداوسیما حاضر شود و پاسخی به صداهای معترضان شرکت‌های اغلب اخراجی بازارپایه دهد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر