بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
در شرکت نفت و گاز کارون عفو ی ش

تحقق برنامه تولید تکلیفی نفت خام

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون گفت: این دستاورد در شرایط خاص موجود، تنها با تکیه بر عزم و تعهد بی‌مانند کارکنان شرکت حاصل شده است.
کد خبر : ۱۹۷۶۲۳

به گزارش بورس نیوز، غلامرضا مفیدی در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، اظهار کرد: این دستاورد در شرایط خاص موجود، تنها با تکیه بر عزم و تعهد بی‌مانند کارکنان شرکت حاصل شده است.

احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بیان کرد: مجاورت واحد‌های عملیاتی شرکت نفت و گاز کارون با کلانشهر اهواز، اهمیت رعایت الزام‌های زیست محیطی و ایمنی را دوچندان می‌کند و لازم است اقدام‌های بیشتری برای صیانت از زیست‌بوم پیرامونی و ایمنی تاسیسات فرآیندی انجام شود.

وی انجام پروژه بهسوزی مشعل مجتمع صنعتی اهواز ۲ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون را اقدامی مطلوب اعلام و تصریح کرد: حذف گازسوزی از طریق پروژه‌های جمع‌آوری گاز‌های همراه یا پروژه‌های مربوط به بهسوزی مشعل‌ها از برنامه‌های اولویت‌دار مناطق نفتخیز جنوب به شمار می‌آید و حذف دود مشعل واحد صنعتی شماره ۲ اهواز، از جمله اقدام‌های امیدبخش در این حوزه است که خوشبختانه با استفاده از توان و امکانات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون و یک‌سوم هزینه برون‌سپاری آن انجام شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

آغاز طرح افزایش و نگهداشت تولید نفت در آغاجاری

از سوی اتحادیه اروپا انجام شد؛

تحریم ترکیه به دلیل حفاری نفت و گاز در قبرس

معاونت بررسى‌هاى اقتصادى اتاق بازرگانى خبر داد:

تجارت کالای بدون نفت خام

ارسال نظر