بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
مدیرعامل هلدینگ صدرتامین در نمایشگاه minex ۲۰۱۹؛

نهضت داخلی‌سازی در ذوب آهن اصفهان باتولید ریل تبلور پیدا کرد

صدرتامین، یکی از هلدینگ‌های شستا بوده و ۱۳ شرکت مدیریتی و ۱۲ شرکت غیر مدیریتی دارد که در اردیبهشت ماه سال جاری این شرکت بورسی شد.
کد خبر : ۱۹۷۷۵۵

نهضت داخلی‌سازی در ذوب آهن اصفهان باتولید ریل تبلور پیدا کرد

نشست خبری سلیمانی، مدیرعامل هلدینگ صدر تامین و مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با حضور خبرنگاران در غرفه ذوب آهن در نمایشگاه minex ۲۰۱۹ دوشنبه ۱۵ مهرماه برگزار شد.

به گزارش بورس نیوز، غلامرضا سلیمانی، در این نشست خبری اظهار کرد: صدرتامین، یکی از هلدینگ‌های شستا بوده و ۱۳ شرکت مدیریتی و ۱۲ شرکت غیر مدیریتی دارد که در اردیبهشت ماه سال جاری این شرکت بورسی شد.
وی افزود: هلدینگ صدر تامین در ۶ ماهه نخست سال، ۱۶۴۰ میلیارد تومان فروش داشته و بودجه فروش در این مدت ۳۰ درصد بیش از مقدار پیش‌بینی شده، محقق شده است ضمن اینکه درصد پوشش بودجه تولید این شرکت نیز ۱۵ درصد بیشتر از بودجه مصوب است.

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین ادامه داد: استراتژی ما این است که با کسانی که ایده دارند به تولید محصولات با ارزش افزوده بپردازیم. نهضت داخلی‌سازی در ذوب آهن اصفهان با تولید ریل تبلور پیدا کرده و لیست قطعاتی که وارداتی بوده در تمام شرکت‌های هلدینگ آماده شده تا با کمک معاونت علمی و شتاب دهنده و فراخوانی که منتشر می‌شود، بومی‌سازی شوند.

سلیمانی دو برابر کردن EPS را یکی از سیاست‌های کلی این هلدینگ دانست و خاطرنشان کرد: اولین شتاب‌دهنده تخصصی معدن و صنایع معدنی هستیم وهمچنین صادراتی کردن ۳۰ درصد تولید را در برنامه داریم.
وی بیان کرد: دنبال این هستیم که زنجیره تامین را در خود بنگاه داشته باشیم و تامین مواد اولیه و زیرساخت از جانب خودمان باشد همچنین در تلاش هستیم با اقداماتی که انجام می‌دهیم ارزش افزوده ایجاد کنیم و جلوی خام‌فروشی گرفته شود.

سلیمانی همچنین از رشد ۴۲ درصدی ارزش پرتفوی بورسی هدلینگ صدرتامین طی ۴ ماه گذشته خبر داد و گفت: ارزش پرتفوی بورسی این هدلدینگ در مهرماه ۱۳۹۸ به رکورد تاریخی ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر