بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت:

فهرست ۳ هزار قلم کالای صنعت نفت به دست سازندگان ایرانی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: این فهرست بخشی دیگر از کالا‌های اساسی نفت را شامل می‌شود که با لحاظ نیاز‌های عملیاتی و در نظر گرفتن توجیه اقتصادی برای سفارش‌دهنده و سازنده تنظیم شده است.
کد خبر : ۱۹۸۲۶۰

فهرست ۳ هزار قلم کالای صنعت نفت به دست سازندگان ایرانی

به گزارش بورس نیوز، احمد محمدی، اظهار کرد: این فهرست بخشی دیگر از کالا‌های اساسی نفت را شامل می‌شود که با لحاظ نیاز‌های عملیاتی و در نظر گرفتن توجیه اقتصادی برای سفارش‌دهنده و سازنده تنظیم شده است.

وی در نشست شورای سیاستگذاری یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت با اشاره به ظرفیت و قابلیت تبدیل این نمایشگاه به نمایشگاهی در ابعاد بین‌المللی افزود: از این ظرفیت بالقوه باید برای ایجاد پیوند بیشتر میان صنعت، سازندگان و مراکز دانشگاهی و افزایش سهم ایران در بازار بزرگ کالای نفت بهره جست.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن دعوت از شرکت‌های اکتشاف و تولید (E&P) مراکز پژوهشی و دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در این نمایشگاه و همراهی با سازندگان ادامه داد: در چشم‌انداز آینده، هرگونه تحول و پیشرفتی در کار صنعت نفت منوط به همکاری و هماهنگی میان این گروه‌هاست.

نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با حمایت مجموعه وزارت نفت و مشارکت بخش خصوصی، آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

آغاز طرح افزایش و نگهداشت تولید نفت در آغاجاری

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

آغاز طرح افزایش و نگهداشت تولید نفت در آغاجاری

ارسال نظر