بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: قیمت ۸۰۰ تومان در نظر گرفته شده برای خرید سیب‌های درجه سه و با کیفیت پایین بوده و محصولات با کیفیت‌تر با قیمت بالاتری از باغداران خریداری شده است.
کد خبر : ۱۹۸۴۷۲

به گزارش بورس نیوز، علی اکبری درباره تعیین نرخ خرید حمایتی سیب صنعتی، اظهار کرد: قیمت ۸۰۰ تومان در نظر گرفته شده برای خرید سیب‌های درجه سه و با کیفیت پایین است و محصولات با کیفیت‌تر با قیمت بالاتری از باغداران خریداری شده است.

وی افزود: به هر میزانی که محصولات کشاورزی و باغی با قیمت بالاتری توسط دولت در قالب خرید‌های حمایتی و تضمینی خریداری شود منصفانه بوده، زیرا مالیات پنهانی به صورت نامحسوس به بخش کشاورزی تحمیل می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: امیدواریم دولت و سازمان تعاون روستایی بتوانند میزان سیب صنعتی پیش‌بینی شده را در جریان خرید حمایتی از باغداران خریداری کنند تا ضرر نکنند و محصولات بر روی دست آن‌ها باقی نماند.

این نماینده مردم در مجلس دهم بیان کرد: این انتظار وجود داشت که سیب صنعتی با قیمت بالاتری از باغداران خریداری می‌شد، اما تحقق این موضوع و پرداخت به‌موقع مطالبات کشاورزان حداقل حمایتی است که دولت می‌تواند از فعالان این بخش داشته باشد. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر