بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
نگاهی به روند نرخ‌های فروش این داروساز؛

نسخه‌های فروش "دکیمی" مُهر نشد

شرکت در ۷ ماهه ابتدایی سال جاری موفق به ثبت فروشی ۹۳۸ میلیارد ریالی گردیده است که در مقایسه با عملکرد مشابه سال مالی گذشته، پوشش و عملکرد مطلوبی داشته است.
کد خبر : ۱۹۹۰۰۸

نسخه‌های فروش

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، انتشار گزارش عملکرد شش ماهه شرکت صنعتی کیمیدارو و تحقق تنها ۲۸۰ ریال سود خالص به ازای هر سهم در این مدت و افت در حدود ۳۰ درصدی قیمت نماد "دکیمی" در هفته‌های گذشته از مهمترین رخداد‌های این شرکت در ماه اخیر به شمار می‌رود.

تولید و فروش قرص و دراژه مهمترین و اصلی‌ترین محصول شرکت بوده که تغییر در نرخ و مقدار فروش این محصول کلیدی تاثیر مستقیم بر سودآوری شرکت دارد، شرکت صنعتی کیمیدارو از محل فروش محصولاتش در مرداد ماه ۱۷۴.۵۲۷ میلیون ریال درآمد داشته که ۸۱ درصد آن مربوط به فروش قرص و دراژه است.

نسخه‌های فروش

علی رقم آنکه افت نرخ‌های فروش کپسول به نوع کپسول‌های فروخته شده نیز مرتبط است با این وجود ظاهرا در ماه‌های اخیر شاهد تثبیت نرخ‌های فروش انواع محصولات شرکت و حتی کاهش می‌باشیم.

لازم به ذکر است این شرکت در ۷ ماهه ابتدایی سال جاری موفق به ثبت فروشی ۹۳۸ میلیارد ریالی گردیده است که در مقایسه با عملکرد مشابه سال مالی گذشته، پوشش و عملکرد مطلوبی داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود‌های غیرعملیاتی از سرمایه‌گذاری در شرکت پخش رازی؛

مهر تایید حسابرس بر عملکرد ضعیف "دکیمی"

رشد بهای تمام شده، افزایش فروش را خنثی کرد؛

ثبت عملکردی ناامید کننده از "دکیمی"

این داروساز انجام داد؛

"دکیمی" و افتتاح یک واحد استریل

ارسال نظر