بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: با در نظر گرفتن ۲۵۰ کیلومتر شبکه تغذیه که در نیمه نخست امسال احداث شده، مجموع شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان به ۲۰ هزار و ۷۲۴ کیلومتر رسیده است.
کد خبر : ۱۹۹۰۴۰

به گزارش بورس نیوز، جعفر احمدپور در حاشیه بازدید از روند پروژه گازرسانی خط تغذیه بلده - کجور، درباره توسعه شبکه گازرسانی استان مازندران گفت: با در نظر گرفتن ۲۵۰ کیلومتر شبکه تغذیه که در نیمه نخست امسال احداث شده، مجموع شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان به ۲۰ هزار و ۷۲۴ کیلومتر رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام است، افزود: از مجموع شبکه‌های موجود در استان، ۶ هزار و ۴۹۲ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و ۱۴ هزار و ۲۳۲ کیلومتر مربوط به شبکه روستایی است.

به گفته احمدپور، تاکنون ۵۸ شهر و ۲ هزار و ۱۵۱ روستا در استان مازندران زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند و در مجموع یک میلیون و ۴۱۰ هزار مشترک در سطح استان جذب شده‌اند، همچنین با تلاش و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه توسعه گازرسانی به مناطق محروم، میزان برخورداری خانوار‌های شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی در حال افزایش است و گازرسانی به ۳۲۰ روستا و دو شهر نیز در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با اشاره به اینکه گازرسانی به شهر‌های کوهستانی با سختی و مشقت فراوان همراه است و اتمام یک پروژه گازرسانی به صرف وقت و زمان زیادی نیاز دارد، تصریح کرد: با اتمام خط تغذیه مسیر بلده - کجور، شهر‌های بلده، کجور و پول و روستا‌های همجوار به خط سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

وی با تاکید بر رعایت استاندارد و مشخصات فنی در اجرای شبکه گاز استان مازندران، گفت: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و رضایت‌مندی مشترکان نیز به‌طور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت:

رشد روزافزون صنایع تولیدی کردستان مرهون توسعه شبکه‌های گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی:

۳۱ هزار مشترک جدید گاز خراسان رضوی جذب شدند

از سوی معاون وزیر نفت در امور گاز انجام شد؛

انتصاب سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی

برای گازرسانی به فاز ۶ و ۷ بندرعباس در نظر گرفته شده است؛

۶۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه گازرسانی بندرعباس

ارسال نظر