بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت:

رشد روزافزون صنایع تولیدی کردستان مرهون توسعه شبکه‌های گازرسانی

مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: رشد روزافزون صنایع تولیدی استان کردستان مرهون توسعه شبکه‌های گازرسانی بوده و یکی از شاخص‌های توسعه هر استان افزایش ضریب زیرساخت‌ها برای افزایش صنایع تولیدی برای بهره مندی صنایع است.
کد خبر : ۱۹۹۳۶۴

رشد روزافزون صنایع تولیدی کردستان مرهون توسعه شبکه‌های گازرسانی

به گزارش بورس نیوز، خالد جعفری، مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ضمن تقدیر از خدمات گازرسانی منظم این شرکت، اظهارکرد: پیگیری مستمر و مداوم مدیریت و کارکنان پرتلاش شرکت گاز استان کردستان در گازرسانی به صنایع زیر پوشش این سازمان موجب رونق تولید در استان کردستان شده است.

وی افزود: رشد روزافزون صنایع تولیدی استان کردستان مرهون توسعه شبکه‌های گازرسانی بوده و یکی از شاخص‌های توسعه هر استان افزایش ضریب زیرساخت‌ها برای افزایش صنایع تولیدی و تامین انرژی به‌طور مستمر و مداوم برای بهره‌مندی صنایع است که با توجه به این شاخص‌ها، میزان تاثیرگذاری شرکت گاز استان کردستان مشهود است.

مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: در این استان بیش از ۵۵۳ واحد تولیدی مرغداری فعال متصل به شبکه گاز طبیعی وجود دارد که تولیدات آن‌ها به دیگر استان‌ها و کشور‌های همسایه صادر می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر