بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز عنوان کرد:

پولدار‌های "حقیقی" و "حقوقی" در تعطیلات

تاثیر تعطیلی‌های یک روز در میان هفته‌ای که گذشت، آنجا به چشم می‌آید که پولدار‌های بازار به مسافرت رفته و کم پول‌ها در بازار مانده اند.
کد خبر : ۱۹۹۲۴۲

مسافرت پولدار‌های حقیقی و حقوقی در تعطیلی بازار

فرشید اردبیلیون جهانی مدیرعامل کارگزاری جهان سهم در گفتگو با بورس‌نیوز به بررسی بازار در هفته‌ای که گذشت پرداخت و گفت: در روز‌گاری که بازار طی هفته گذشته از سر گذراند، دو گروه در بررسی احوال شاخص اختلاف نظر داشتند.

وی ادامه داد: گروه نخست بر این اساس معتقدند که شاخص به مرحله "مقاومت" رسیده و برخواهد گشت و از سوی دیگر، برخی دیگر نیز رشد شاخص را ادامه‌دار تصور می‌کنند.

این کارشناس بازار‌سرمایه گفت: شاخص طی چند روز اخیر اصلاح و کاهش داشته اما؛ در حال حاضر در مقایسه با چند روز گذشته در جایگاه خوبی قرار دارد؛ تمامی این اتفاقات حاکی از روند عادی بازار بوده و باید از دید "اصلاح" به آن نگریست.

مدیرعامل کارگزاری جهان سهم به تاثیر تعطیلی‌های یک روز در میان هفته‌ای که گذشت اشاره داشت وگفت: تاثیر آنجا به چشم می‌آید که پولدار‌های بازار به مسافرت رفته و کم پول‌ها در بازار مانده اند.

وی ادامه داد: البته این روندی طبیعی است، در یک تعطیلی پشت سر هم پولدار‌های بازار نه به صورت حقیقی و نه به صورت حقوقی فعالیتی نداشته و این امر عاملی جهت کاهش بازار است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

رعایت جانب احتیاط از سوی فعالان بازار

بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت؛

نگاهی به معاملات حقوقی‌ها

ارسال نظر