بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

پا در کفش تجدید ارزیابی‌ها

پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به زمین‌های وسیع کفش‌ساز بزرگ برای تجدید ارزیابی‌ها و البته عکس‌های رفقایی که در جوی آب، انداخته شد.
کد خبر : ۱۹۹۳۷۲

۵.۵


به گزارش بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبرهایی آورده از جنس شائبه‌هایی که پا تو کفش بازار می‌کند؛ شایعه شده قدیمی‌ترین و بزرگترین تولیدکننده صنعتی کفش در کشور، برنامه تجدید ارزیابی دارد!!!

با توجه به ارزش روز ۲۲۶مغازه به متراژ بیش از ۸۵ هزار متر مربع، کارخانه در جاده قدیم کرج به متراژ بیش از ۴۰۰ هزار متر مربع، ملک تجاری به متراژ ۲۵هزار متر مربع روبروی فرودگاه مهرآباد، کارخانه رودبار به مساحت ۶۰هکتار و ... تجدید ارزیابی این شرکت می‌تواند بزرگترین تجدید ارزیابی سال لقب بگیرد.

از سوی دیگر، گویا ارزش پرتفوی یکی از ساختمان‌سازها ۱۹میلیارد تومان افزایش یافته! ضمن اینکه این شرکت بابت خرید سهام ۶شرکت متحمل ۱۳میلیارد تومان هزینه شده و بابت فروش سرمایه‌گذاری‌های خود ۷میلیارد تومان سود کسب کرد.

از شرکت عمران ایرانی حاضر در ونزوئلا نیز خبر رسیده ۷۴میلیون و ۵۳۷هزار و ۸۸۵سهم معادل ۱.۴۸درصد از سهام شرکت آقای نائب رئیس اتاق بازرگانی هفته آینده به قیمت پایه هر سهم ۲۹۶۳ ریال در روز دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸ بر روی تابلوی حراج قرار خواهد گرفت، بدین ترتیب که قیمت پایه کل این حراج بالغ بر ۲۲۰ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال خواهد بود.

رفاقتی که در جوی آب، رفت!

امان از رفاقت‌های ۳۰ ساله پوچ؛ داستان از این قرار است که دو نفر از آقایان دوستی چند سال خود را همین چند ساعت قبل با یک جدال لفظی به پایان رساندند و رفیق کوچکتر استعفای خود را روی میز یار غار خود گذاشت و رفت! البته ظاهرا جناب «خ» آتش‌بیار معرکه بوده و حالا باید دید جناب «خ» قرار است جای «ن.ر» را بگیرد یا نه؟

شاید جالب باشد که فردی همنام سنگربان فعلی تیم پدیده برای این سمت، پیشنهاد شده و گویا صندلی چرمی این پُست، به نام ایشان سند زده خواهد شد.

مامان مدرسه‌ساز

این روزها فداکاری یک مادر دلسوز و تاسیس مدرسه برای آقازاده‌اش نقل محافل شده، البته این اقدام برای هم‌سفره هایشان خیلی عادی بوده و بسیاری از آقازاده‌ها به لطف والدینی که امکانات کشور را در شان فرزند خود نمی‌دانستند، صاحب مدرسه اختصاصی، دانشگاه اختصاصی، ورزشگاه اختصاصی و حتی وزارتخانه اختصاصی شده‌اند و اگر این مادر دلسوز فکر می‌کرد که تمام ایران برای فرزندان خود یک مدرسه دارند، شاید چنین حرف‌هایی را مطرح نمی‌کرد اما از آن جالب‌تر اینجا است که در بین اسامی دانش آموختگان مدرسه‌ای که این مادر دلسوز تاسیس کرده نام چند مفسد گردن کلفت از جمله متهم پرونده دکل نفتی، متهم چند ۱۰میلیاردی قاچاق دارو، متهم زمین‌خواری در لواسان، موسس یک شبکه ضد نظام و ... به چشم می‌خورد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت پنج و نیم عصر؛

فربه‌ها و نقدینگی

ساعت پنج و نیم عصر

... و سپس تکذیب!

ارسال نظر