بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

پیش‌بینی رشد ۵۰درصدی برای گروه خودرو و لیزینگ

چشم‌انداز بازار سرمایه تا پایان سال، صعودی بوده و این روند برای برخی گروه‌های کوچک مثل لیزینگ، خودرو و حمل‌و‌نقل می‌تواند بیش از ۵۰‌درصد رشد را به همراه بیاورد.
کد خبر : ۱۹۹۴۲۵

پیش‌بینی رشد ۵۰درصدی برای گروه خودرو و لیزینگ

به گزارش بورس نیوز، بورس تهران با رشد ۶۶۲ واحدی شاخص کل تا این لحظه از معاملات و البته صف خرید در برخی نمادهای بازار همچون «خساپا» و «خودرو» مواجه بوده است.

محمدصادق فدایی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز در خصوص وضعیت بازارسرمایه و پیش‌بینی روند آتی بیان کرد: به نظر می‌رسد وضعیت برای سهم‌های بزرگ و بنیادی بدون ریسک خواهد بود، زیرا وضعیت تولید و فروش با ثبات است و نسبت P/E این دسته از سهام نیز مناسب است.

وی ادامه داد: در مورد سهم‌های کوچکتر بازار اما؛ باید با دقت بیشتری عمل کرد چراکه برخی گروه‌ها نظیر بیمه، بانک و ساختمانی‌ها بالاخره نسبت به کف‌های تاریخی خود رشد قیمت شدیدی را تجربه کرده‌اند و باید با ابزارهای مناسب بتوان اهداف قیمتی را روشن ساخت و نسبت ریسک به پاداش را برای ورود در چنین قیمت‌هایی در نظر گرفت.

فدایی افزود: در مجموع چشم‌انداز بازارسرمایه تا پایان سال، صعودی بوده و این روند صعودی و رشدی برای برخی گروه‌های کوچک مثل لیزینگ، خودرو و حمل‌و‌نقل می‌تواند بیش از ۵۰درصد باشد و برای گروه‌های بزرگ و بنیادی بین ۲۵ تا ۳۰درصد و برای برخی گروه‌های کوچک که رشد را تجربه کرده‌اند نیز بین ۱۰ الی ۲۰درصد رشد را شاهد خواهیم بود.

فدایی در پاسخ به این سؤال که «این هفته کدام صنعت لیدر بازار خواهد بود؟» گفت: در این هفته صنعت سیمان و ساختمانی را بر اساس وضعیت نموداری لیدر می‌بینم، اگرچه ظرفیت لیدری بازار را ندارند، اما فکر می‌کنم در این هفته بیشترین بازددهی را خواهند داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفتگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

کامودیتی‌ها و شاید در آینده پالایشی‌ها

کارشناس بازارسرمایه در گفتگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

کامودیتی‌ها و شاید در آینده پالایشی‌ها

ارسال نظر