بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
مدیر گزارش‌های کافه بازار تاکیدکرد:

شناخت نیاز کاربران با بررسی گزارش جستجو

توسعه‌دهندگان با بررسی گزارش جست‌وجوی کافه بازار به نیاز کاربران در استفاده از اپلیکیشن‌ها پی می‌برند.
کد خبر : ۱۹۹۴۵۷

به گزارش بورس نیوز، هفته گذشته، کافه بازار در گزارشی ۱۰۰ کلمه پرجست‌وجوی این مارکت را منتشر کرد. در این میان بازی، واتس‌آپ و اینستاگرام پرتکرارین عبارت‌ها در جست‌وجوی بازار بودند. آپ و همراه بانک صادرات هم در میان اپلیکیشن‌های مالی بیشترین سرچ را به خود اختصاص داده بودند.

امیر نصرالله پور، مدیر گزارش‌های کافه بازار درباره علت انتشار این گزارش گفت: «با این گزارش توسعه‌دهندگان می‌توانند نسبت به اتفاقاتی که در صنعت فناوری اطلاعات در حال وقوع است، اشراف داشته باشند. این کلیدواژه‌های جست‌وجو شده یعنی دقیقا همان چیزی که مردم به دنبال آن هستند. برای مثال در این گزارش، کلماتی مانند بازی جست‌وجو شده که این نشان می‌دهد  تقاضا برای آن جدی است. با علم به این تقاضا توسعه‌دهنده‌ها می‌توانند به این نیاز توجه کنند و تصمیم بگیرند در چه حوزه‌ای باید فعالیت کنند و یا در توضیح برنامه‌هایشان این موارد را مد نظر داشته باشند و از این کلیدواژه‌ها استفاده کنند.»

او اضافه کرد: « این گزارش نیاز بازار را در حوزه‌های مختلف مشخص می‌کند. درمورد بازی خلا ارائه برنامه وجود دارد اما شاید خیلی‌ها تا قبل از اینکه این لیست منتشر شود از این موضوع بی‌اطلاع بودند.»

نصرالله‌پور در پاسخ به این سوال که چرا بیشتر از همه اپلیکیشن‌های خارجی در این لیست قرار گرفته‌اند، گفت: «این گزارش منعکس کننده نیاز کاربران است. هر اپلیکیشنی‌ که نصب فعال بیشتری داشته باشد، کاربران بیشتری هم به دنبال آن هستند. در ایران هم اینستاگرام و تلگرام نصب فعال زیادی دارد و طبیعی است که بیش از همه بخواهد خود را در این لیست نشان دهد.»/ راه پرداخت

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
جشنواره وب‌وموبایل به قزوین رسید؛

شکایتی برای استارتاپ‌های حمل و نقل

جشنواره وب‌وموبایل به قزوین رسید؛

شکایتی برای استارتاپ‌های حمل و نقل

ارسال نظر