بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
این شرکت در گزارش منتشر شده سود عملیاتی را ۲۳۳ میلیارد ریال، سود خالص را ۲۱۲ میلیارد ریال و سود انباشته را ۵۹۹ میلیارد ریال اعلام کرده است.
کد خبر : ۱۹۹۸۱۲

 به گزارش بورس نیوز، شرکت ذوب روی اصفهان در گزارش منتشر شده سود عملیاتی را ۲۳۳ میلیارد ریال، سود خالص را ۲۱۲ میلیارد ریال و سود انباشته را ۵۹۹ میلیارد ریال اعلام کرده است.

این شرکت نرخ خرید مواد اولیه برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را اعلام کرده است که براساس آن خاک خریداری از معدن انگوران بر اساس ضوابط شرکت تهیه و تولید و خاک خریداری شده از باما بر اساس قرارداد تعیین می‌شود و اکسید روی تولیدی بر اساس بهای تمام شده است.

در توضیحات "فروی" درخصوص تشریح برنامه‌های شرکت جهت تکمیل طرح‌های توسعه آمده که این شرکت برنامه ساخت دو واحد هوی مدیا جهت تامین مواد اولیه تولید شمش روی را در برنامه دارد که در سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی خواهد شد.

همچنین در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره نیز اعلام شده است که در آن به دریافت تسهیلات به صورت ۷۰ درصد فروش اقساطی و ۳۰ درصد عقد سلف از بانک توسعه صادرات است که در تاریخ ۲۳ مهر ۱۳۹۸ تسویه شده است. این شرکت قصد دارد تسهیلات به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از بانک توسعه صادرات دریافت کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر